Tyl nizej niz przód

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Tyl nizej niz przód

Postprzez AndrzejCBR » 18 sie 2012, o 21:58

Witam posiadam golfa 3 1.8 ABS +gaz w kole bagażnika, sprawa wygląda tak że tyl siedzi nizej niz przod co wizualnie nie wyglada najlepiej, wlasciwosci jezdne sa ok. Patrzylem na sprezyny z tylu i wygladaja jak sportowe, tyl siedzi nizej i jest twardy sprezyna tam do polowy(patrzac od gory) jest jakby scisnieta a od polowy w dol normalna, lewa i prawa strona tak samo(nie ma tam zadnych klamr sciskajacych), przod jest troche wyzej(sprezyny wygladaja na normalne) i tutaj pytanie jak rozwiazac ten problem by to estetycznie i sportowo wygladalo ale jednoczesnie by nie wyrywac szyn kolejowych i nie pociagnelo mnie to bardzo po kieszeni bo mam ograniczony budzet. Naciskajac auto tyl jest twardszy niz przod. Amortyzatory sprawne przeglad byl robiony mc temu
Avatar użytkownika
AndrzejCBR
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 sie 2012, o 21:11
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Tyl nizej niz przód

 

Postprzez Grzesiek2507 » 18 sie 2012, o 22:10

najtaniej to kupic seryjny tylny zawias. Wersja dla ambitnych to znalezienie przodu na obnizeniu. No innego wyjscia nie masz kolego.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez AndrzejCBR » 18 sie 2012, o 22:16

Tez myslalem o tych dwoch opcjach. Tylko jesli sportowe sprezyny na przod to amortyzatory moga zostac seryjne? Troche sie obiawiam ze bedzie za twardo i za nisko zebym nic sie pourywal
Avatar użytkownika
AndrzejCBR
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 sie 2012, o 21:11
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Grzesiek2507 » 18 sie 2012, o 22:24

przy obnizeniu -40 jesli masz dobre amorki to moga zostac seryjne, przy powyzej -40 trzeba dac sportowe amory.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez AndrzejCBR » 18 sie 2012, o 22:32

Rozumiem tylko pytanie bo spotkalem sie z opinia ze do 94 roku jest wieksza poduszka mcpersona ja mam 95 rok i tutaj pytanie jakie kupic ew sprezyny czy moga byc uzywane? dam rade wymienic samemu czy na spokojnie podjechac do mechanika? trzeba ustawiac zbierznosc?
Avatar użytkownika
AndrzejCBR
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 sie 2012, o 21:11
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Grzesiek2507 » 18 sie 2012, o 22:50

co zrobic w temacie liftowyc sprezyn powie Ci szukajka, bo sam sie nie orientuje zbytnio w temacie gleby :-P jezdze na serii :-P
no teoretycznie zbieznosc trzeba ustawiac po kazdej zmianie wysokosci, ale dla swietego spokoju podjechalbym na stacje, wjedziesz na klapki i od reki powiedza Ci czy trzeba cos robic.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Radekb351 » 18 sie 2012, o 23:44

Sprężyny do 95 i od 95 różnią się średnicą górnego zwoju i poduszką.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Postprzez AndrzejCBR » 19 sie 2012, o 08:21

Tylko tutaj pytanie jeśli założę przód -40 to nie będą obcierać mi opony o ranty błotnika? moje ogumienie to 195/60/14
Avatar użytkownika
AndrzejCBR
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 sie 2012, o 21:11
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Radekb351 » 19 sie 2012, o 09:09

Napisz jakie masz ET Felgi.
Avatar użytkownika
Radekb351
Gaduła
 
Posty: 720
Dołączył(a): 12 lut 2011, o 22:53
Lokalizacja: STW

Re: Tyl nizej niz przód

Postprzez kimz » 19 sie 2012, o 11:00

AndrzejCBR napisał(a):Witam posiadam golfa 3 1.8 ABS +gaz w kole bagażnika, sprawa wygląda tak że tyl siedzi nizej niz przod co wizualnie nie wyglada najlepiej, wlasciwosci jezdne sa ok. Patrzylem na sprezyny z tylu i wygladaja jak sportowe, tyl siedzi nizej i jest twardy sprezyna tam do polowy(patrzac od gory) jest jakby scisnieta a od polowy w dol normalna, lewa i prawa strona tak samo(nie ma tam zadnych klamr sciskajacych), przod jest troche wyzej(sprezyny wygladaja na normalne) i tutaj pytanie jak rozwiazac ten problem by to estetycznie i sportowo wygladalo ale jednoczesnie by nie wyrywac szyn kolejowych i nie pociagnelo mnie to bardzo po kieszeni bo mam ograniczony budzet. Naciskajac auto tyl jest twardszy niz przod. Amortyzatory sprawne przeglad byl robiony mc temu


A nie masz czasem sprężyn pęknietych ?? wyślij nam jakieś foto
Avatar użytkownika
kimz
Gaduła
 
Posty: 438
Dołączył(a): 8 mar 2012, o 17:20
Lokalizacja: Ostrów wlkp

Postprzez AndrzejCBR » 19 sie 2012, o 11:27

6x14h2
E36 coś takiego jest napisane i tu pytanie czy rant opony nie będzie obcierał ? Jestem dziś w pracy wiec fotek nie podeśle ale oglądajac je obydwie wyglądaja tak samo dupa siedzi twardo i patrząc na allegro wyglądaja tak samo jak sportowe.
Avatar użytkownika
AndrzejCBR
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 sie 2012, o 21:11
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Opik » 19 sie 2012, o 13:20

Nic nie będzie obcierać, na takim et i springach -40 nawet 195/65R15 nie ociera
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron