urwane śruby kolektor wydechowy

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez raf.sie » 15 lis 2008, o 07:59

i po problemie ;-)
oddałem golfine do mechanika i zrobił :-D chociaż nie bez problemów :padam:
otóż rozwiercił tą śrubę na rozmiar 10 i gdy gwintował to gwintownik pękł i został w środku :kwasny: :kwasny: ale się denerwował byłem przy tym rzucał różnym "mięsem" :lol: :lol: ale dał rady :ok: w końcu jakoś to wyciągnął nie wiem jak bo poszedłem do domu i rozwiercił na rozmiar 12 :-o :-o wkręcił śrubę na klej i w niej wywiercił na rozmiar 10 i gitara :super: :super:

Zico63 napisał(a):Ostateczność to rozwiercenie otworu w silniku na wymiar M10 i włożenie śruby "dziesiątki" zamiast fabrycznej "ósemki", otwór w kolektorze też trzeba wtedy rozwiercić.


błąd bo w kolektorze jest na rozmiar 10 więc nie trzeba rozwiercać kolektora

tak więc mam po kłopocie i za małą cenę :-) :-) gość wziął 40zł licząc to że popsuł sporo swoich narzędzi i zabrało mu to dużo czasu to chyba niedrogo ;-) ;-) a brejdak wymieniał tą podkładkę uszczelkę w warsztacie jakimś i miał wszystkie śruby dobre tylko wymienić to zapłacił 30zł :lol: :lol: :lol:
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

 

Postprzez Zico63 » 15 lis 2008, o 13:19

Wie Kolega ile kosztuje taki gwintownik? Gość jest dobrze do tyłu! Widać solidny, starej daty fachowiec. Ale dziwię się że w kolektorze jest M10 - w 1,3 i 1,4 benz. zawsze miałem M8, no nic, grunt że Kolega ma gotowe - powodzenia!
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez raf.sie » 15 lis 2008, o 14:01

Zico63 napisał(a):Wie Kolega ile kosztuje taki gwintownik?


no tak jakieś trzy browary by wypił :lol: :lol:
https://ssl.allegro.pl/item437550554_gw ... k_m10.html

Zico63 napisał(a):Gość jest dobrze do tyłu! Widać solidny, starej daty fachowiec.


co masz na myśli bo nie bardzo rozumiem :-| :-| że ten gwintownik kosztuje nie wiadomo ile??chyba nie :-) i no nie jest starej daty bo całkiem młody :lol: :lol:
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez mani51 » 15 lis 2008, o 22:20

mi też kiedyś urwała się śruba w głowicy od kolektora i też się załamałem ale że akurat wykręcałem głowicę żeby ją zawieźć do regeneracji to poprosiłem gościa co mi to robił żeby jakoś ją wykręcił...na szczęście zapomniał i robił to przy mnie i tu szok - nawiercił jakimś małym wiertłem myślę że 4-5mm i w otwór wbił - i tu uwaga - torx'a :chytry: i wykręcił bez problemu. Obyło się bez rozwiercania i przerabiania :-D

Zico63 napisał(a):Ale dziwię się że w kolektorze jest M10 - w 1,3 i 1,4 benz. zawsze miałem M8


szpilki są M8 ale otwory (nie gwintowane) w kolektorze są większe tzn mają średnicę 10mm
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez darkker » 30 lis 2008, o 17:45

W moim przypadku było troche inaczej .
Wywierciłem otwór 5 może 6 nie pamietam i wkręciłem wykretaka. :ok:
Takie cos co wygląda jak gwintownik tylko po stozku i z lewym gwintem.
http://www.allegro.pl/item485530242_wyk ... 5_szt.html
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron