palio45 napisał(a):Z przodu czy z tyłu?
tak, z przodu, pod przednią lampą dostaje mu się woda na łączenie podłogi ...
przerabiałem podobny temat u siebie i poza najbardziej klasycznym z klasycznych motywów dlaczego tak się dzieje musisz doliczyć takie ewentualności. Zaczniemy od dołu:
- zgrzew blachy (łączenie pasa tylnego z błotnikiem) pod lampą
- lampa (pod, nad, dookoła) - ale to sprawdziłeś
- zgrzew blachy-krawędź (uszczelkę klapy bagażnika na to "nadziewasz")
- okolice i sama śrubka z tym okrągłym dzyndzelkiem - mocowanie siłownika klapy
- okolice i sama gumowa harmonijka - osłonka przewodów wchodzących w klapę*
- jakaś dziurka pod tą gumową listwą idącą przez dach
- pęknięty odpływ (mało realne) - woda w większości nim wychodzi na zewnątrz auta, ale jednak część zostaje w środku
*w przypadku tej harmonijki warto sprawdzić jeszcze jedną rzecz. Zdejmij obicie klapy (to co osłania mechanizm wycieraczki itd) i sprawdź czy tam nie ma wody. Do sprawdzenia:
- krawędź-rowek pod szybą, zwłaszcza narożniki
- stan klapy pod plastikową listwą-uchwytem-osłonką
- okolice mechanizmu zamka (uszczelka z czasem parcieje i lubi wpuszczać tamtędy wodę do środka
- stan klapy za tablicą rejestracyjną
- wszystkie plastikowe spinki służące do mocowania wkrętów i śrub
jaki związek ma klapa z wodą akurat w opisywanym przez Ciebie miejscu pod lampą? Ano taki - woda dostaje się do klapy, zostaje w jej rogach. Podnosisz ją później żeby dostać się do bagażnika, woda ścieka sobie radośnie obok szyby w profilu klapy, po harmonijce (najniższy punkt w momencie otwarcia klapy), dalej ląduje wewnątrz słupka C i sobie radośnie spływa na dół doprowadzając Cię do szewskiej pasji