Wymiana błotników a jak z kierunkami ??

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez Procent » 30 sie 2010, o 20:44

Ja mam jeden błotnik od strony pasażera zamiennik ten siwy. Fakt blacha gruba, ale kierunek jest minimalnie z ukosa. Nie widać tego na pierwszy rzut oka, ale jak się człowiek przyjrzy to widać. Szukałem ori, ale nie było nic w godziwym stanie i blacharz kupił sam. Ale poza tym jest wszystko si. Co do owalów i prostokątów to nic nie trzeba zmieniać. Wtyczka jest ta sama. Podpiąć i śmiga
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez BialyUst » 30 sie 2010, o 20:51

zawsze można kupić zamienik :P i jezli masz duł zżarty odciąć od nowego i wstawić do Ori wiem ze i tak robia :)
Avatar użytkownika
BialyUst
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 21:31
Lokalizacja: GSL

Postprzez Lucas » 31 sie 2010, o 16:43

Ja mam zamiennik na lewej stronie i jest ok. Jakiego koloru nie wiem bo blacharz kupował i odebrałem auto z założonym i pomalowanym błotnikiem. Efekt? Wszystko si, przetłoczenia w porządku spasowanie względem maski, drzwi czy lampy takie samo jak z drugiej strony. Otwór na antene grał, jedynie kierunek trzeba było przykleić bo jakoś nie wchodził na zatrzaski. Reasumując za 60 czy 70 zł masz nowy błotnik który nieźle pasuje. Idziesz i go kupujesz, chyba że masz czas i chęci na szukanie oryginałów... Twój wybór. :-)

[ Dodano: 2010-08-31, 16:45 ]
A co do kształtów kierunków to potwierdzam zdanie poprzedników. Przepinasz tylko wtyczke do nowego kierunku i śmiga ;-)
Avatar użytkownika
Lucas
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 4 maja 2008, o 10:53
Lokalizacja: Dębica

Postprzez DK77 » 31 sie 2010, o 20:11

Ja tam też uważam że lepiej kupić miarowy ori niż zamiennik bo różnie to z nimi bywa...jedne ideał pasują inne nie a zwłaszcza jak kupujesz przez neta to masz peność.ja tam na stan błotników nie narzekam :-) raczej często tego miejsca że tak powiem ruda nie bierze więc proponowałbym oryginał :->
Avatar użytkownika
DK77
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 22:43
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez Procent » 1 wrz 2010, o 15:47

I tu się mylisz. Są wewnątrz błotników ranty i często ruda się tam dobiera. Mk3 ze zżartymi błotnikami to standard można powiedzieć
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez v1rooz » 1 wrz 2010, o 17:16

DK77 napisał(a):Ja tam też uważam że lepiej kupić miarowy ori niż zamiennik bo różnie to z nimi bywa...


Zgadzam sie chodz musze ci powiedziec jedna rzecz przyjezdzaja u nas dwa rodzaje zamiennych blotnikow czarne i i takie kremowe

i te kremowa sa twardsze lepszej jakosci jak i z wymiarami jest tak samo jak ori.

bo czarne to miekka tandeta gdzie sie gnie przy lekkim puknieciu.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez DK77 » 1 wrz 2010, o 17:57

Procent napisał(a):I tu się mylisz. Są wewnątrz błotników ranty i często ruda się tam dobiera. Mk3 ze zżartymi błotnikami to standard można powiedzieć

zdejmowałem do malowania oba błotniki bo miałem dużo odprysków od kamyków na czołowym...jeśli o mnie chodzi to ani śladu rdzy tam...a mam 94 rok :roll:

[ Dodano: 2010-09-01, 18:04 ]
do tego szczerze mówiąc ta rdza "kochana" dość rzadko wychodzi na zewnątrz bo często obserwuje inne golfy i bardzo wielu moich znajomych ma trójeczki i tylko dwóch kumpli ma na błotnikach rdze. rok 95 i całe nadkole zeżarte i rok 94 na dole pod kawałkiem plastikowej listwy.takie są moje doświadczenia przynajmniej. co innego klapa...bo albo była robiona albo będzie :hyhy:
choć słyszałem, że od 95 czy 96 roku podobno ten problem zniknał
Avatar użytkownika
DK77
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 22:43
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez v1rooz » 2 wrz 2010, o 10:12

g3 mial najgorsza blache nie ma co sie oszukiwac

jeszcze modele do 92" mialy ocynkowana blache taka jak w g2 jest ;)
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Radi » 3 wrz 2010, o 10:24

v1rooz napisał(a):g3 mial najgorsza blache nie ma co sie oszukiwac

jeszcze modele do 92" mialy ocynkowana blache taka jak w g2 jest ;)


przyjacielu nie pomyliłeś czegoś ocynk w mk3 a tymbardziej w mk2??? nie było czegoś takiego na moje to blacha była poprostu dobra dobrze wytrawiona i zabezpieczona
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Maras271086 » 4 wrz 2010, o 21:03

ja już mam oba wymienione błotniki przednie na te siwe zamienniki i jak masz dobrego blacharza tak jak mój kumpel to pasują super, tylko kierunki trochę są pod kątem jak poprzednio ktoś pisał, ale ledwo to widać. W Auto centrum dałem 200 zł za dwa nowe więc sam sobie policz czy te za 18-0 są tego warte. :) :-P
Maras271086
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 31 lip 2009, o 18:27
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez Smolak » 6 wrz 2010, o 12:11

polecam te kremowe - made in Germany
wszystko pasuje i prostokątny kierunkowskaz normalnie wchodzi na zatrzask
(chciałem zmienić kierunek i tak trzyma , że bez zdejmowania nadkola się nie obejdzie)

co do rdzy to na moim - rdzy 0 - oryginał
w Wiśniowej kto widział ten wie
chyba , że przez moją ingerencję np zjechane ranty w nadkolach
i za słabo zabezpieczone (ale dożyją do końca autka)
większość golfów jest źle zabezpieczonych i po przejściach i żal patrzeć
ale to wina wyłącznie właścicieli...(pewnie jak zawsze z braku kasy)
o ile się orientuję to dolna część jest ocynk

[ Dodano: 2010-09-06, 12:21 ]
warto kupić też oryginalny błotnik ale zdrowy i w kolorze
bo jak dochodzi malowanie to w ogóle bez sensu
Smolak
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 5 cze 2007, o 23:44
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez v1rooz » 6 wrz 2010, o 15:35

Smolak napisał(a):(chciałem zmienić kierunek i tak trzyma , że bez zdejmowania nadkola się nie obejdzie)


u mnie jakos mozna normlanie zmienic,

podwazasz srubokretem i zmieniasz.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości