Moderator: Moderator
Toowi25 napisał(a):Aha a które miejsca tym "ciapałeś":D?
Grzesiek2507 napisał(a):bitex podobno slabawy....u siebie na golfie tyl nad zbiornikiem zrobilem bitexem wlasnie, ale potem dorwalem konserwacje bolla i jakosc powloki nieprownywalnie inna z przewaga bolla. Polecam konserwacje z bolla.
gello1 napisał(a):Bitex sritex i inne to końcowy etap konserwacji. Warto sprawdzić stan profili zamkniętych i uzupełnić ich woskami aby były"tłuste". Oraz stan uszczelnień blach w miejscu ich zgrzewania punktowego i między zgrzewanymi blachami . Taka biała twarda masa na zgrzewach pod lakierem.
np. ranty nadkoli, progów, rany blach pod uszczelkami drzwi klapy bagażnika.
Tam z wieku aut ta masa ma prawo pękach i zagnieżdża się wilgoć i korniki zjadają. Tym warto się zająć. A na koniec jak jest wszystko zrobione można machać bitexem i innej maści barankami.
Pzdr miłej pracy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości