Zabezpieczenie przed korozją

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Zabezpieczenie przed korozją

Postprzez Toowi25 » 25 cze 2013, o 21:09

Witam, otóż jakiś czas temu kupiłem golfa 3 1.9D, i pasowało by go zabezpieczyć przed korozją. I mam do was pytanie jakimi preparatami to zrobić?, co do blachy to jak na razie nie ma oznak rdzy jest zadbany fajnie więc tylko zostaje zabezpieczyć żeby taki pozostał. I drugie pytanie jak się do tego zabrać?, jakie miejsca? Podwozie też chciałbym zabezpieczyć.
Avatar użytkownika
Toowi25
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21 cze 2013, o 14:45
Lokalizacja: Nowy Sącz

Zabezpieczenie przed korozją

 

Postprzez Michu! » 25 cze 2013, o 22:19

do podwozia polecam bitex ;-) u siebie zrobilem i po zimie wszystko spoko nadal sie trzyma, byle nie rozcienczac tego bog wie czym..na gesto ciapac :-D
Avatar użytkownika
Michu!
Badacz tematu
 
Posty: 345
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 11:30
Lokalizacja: Knurów
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Toowi25 » 25 cze 2013, o 22:30

Aha a które miejsca tym "ciapałeś":D?
Avatar użytkownika
Toowi25
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21 cze 2013, o 14:45
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez Grzesiek2507 » 25 cze 2013, o 22:43

bitex podobno slabawy....u siebie na golfie tyl nad zbiornikiem zrobilem bitexem wlasnie, ale potem dorwalem konserwacje bolla i jakosc powloki nieprownywalnie inna z przewaga bolla. Polecam konserwacje z bolla.
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Michu! » 26 cze 2013, o 09:07

Toowi25 napisał(a):Aha a które miejsca tym "ciapałeś":D?


podwozie i nadkola

Grzesiek2507 napisał(a):bitex podobno slabawy....u siebie na golfie tyl nad zbiornikiem zrobilem bitexem wlasnie, ale potem dorwalem konserwacje bolla i jakosc powloki nieprownywalnie inna z przewaga bolla. Polecam konserwacje z bolla.


osobiscie na bitex nie narzekam ale przy nastepnej konserwacji przetestuje bolla ;-)
Avatar użytkownika
Michu!
Badacz tematu
 
Posty: 345
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 11:30
Lokalizacja: Knurów
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez gello1 » 26 cze 2013, o 09:09

Bitex sritex i inne to końcowy etap konserwacji. Warto sprawdzić stan profili zamkniętych i uzupełnić ich woskami aby były"tłuste". Oraz stan uszczelnień blach w miejscu ich zgrzewania punktowego i między zgrzewanymi blachami . Taka biała twarda masa na zgrzewach pod lakierem.
np. ranty nadkoli, progów, rany blach pod uszczelkami drzwi klapy bagażnika.
Tam z wieku aut ta masa ma prawo pękach i zagnieżdża się wilgoć i korniki zjadają. Tym warto się zająć. A na koniec jak jest wszystko zrobione można machać bitexem i innej maści barankami.
Pzdr miłej pracy :-o
Avatar użytkownika
gello1
Gaduła
 
Posty: 723
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 15:51
Lokalizacja: LKS

Postprzez Toowi25 » 26 cze 2013, o 12:08

gello1 napisał(a):Bitex sritex i inne to końcowy etap konserwacji. Warto sprawdzić stan profili zamkniętych i uzupełnić ich woskami aby były"tłuste". Oraz stan uszczelnień blach w miejscu ich zgrzewania punktowego i między zgrzewanymi blachami . Taka biała twarda masa na zgrzewach pod lakierem.
np. ranty nadkoli, progów, rany blach pod uszczelkami drzwi klapy bagażnika.
Tam z wieku aut ta masa ma prawo pękach i zagnieżdża się wilgoć i korniki zjadają. Tym warto się zająć. A na koniec jak jest wszystko zrobione można machać bitexem i innej maści barankami.
Pzdr miłej pracy :-o


Aha, a jaki wosk polecasz do tego aby to zrobić tak jak mówisz?
Avatar użytkownika
Toowi25
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 21 cze 2013, o 14:45
Lokalizacja: Nowy Sącz


- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości