Uszczelki zabezpieczyłem wczoraj i działa to na uszczelki, dzisiaj wlałem tego do dziurek na kluczyk, do tego elementu z boku drzwi i nawet tam gdzie są rygielki w drzwiach, zobaczymy czy coś to da. Mam zamek na pilota, ale chyba to nie ma znaczenia tu. Myślę, że WD-40 by lepiej zadziałał, ale rzeczywiście może łapać syf.
[ Dodano: 2009-12-18, 00:12 ]Jest trochę lepiej, ale nie idalnie, od strony pasażera drzwi można otworzyć jak samochód się już bardzo rozgrzeje, od strony kierowcy jest lepiej, ale i tak nie dobrze, ale tylne otwierają się bardzo dobrze, więc otwieram tylne i wtedy przednie, ale od strony pasażera nawet tak się nie da zrobić. Mam centrala na pilota. Jak będzie bardzo źle to chyba wleje to WD-40. Bo nie chce mi się znowu walczyć z autem.
[ Dodano: 2009-12-20, 16:00 ]Mimo tego, że wlałem silikon do zamków to od strony pasażera wciaż zamarza. Jutro kupię oryginalny smar w sprayu do bebenkow w ASO VW- 50 ml- 31 zł. Może to będzie miało lepszy efekt.
[ Dodano: 2009-12-21, 15:33 ]Kupiłem oryginalny smar VW (do Golfa III z ETKI) w sprayu- do zamków, zawiasów itd. Ma też właściwości przeciwko zamarzaniu. Jest to prawdopodobnie smar silikonowy, ale o znacznie większym stężeniu niż nawet w tym K2. Jest to wyraźnie białe. Jak zrobiłem tym zamki, zawiasy i elementy ruchome zamka z boku drzwi to drzwi zamykają się jak w nowym samochodzie, tak samo klapa. Wlałem całą butelkę (50 ml) prawie, bo dałem bardzo dużo tego.
Tak to wygląda:
<
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.