Zamki, wkładki zamków i inne

Wszystkie informacje o elementach nadwozia

Moderator: Moderator

Postprzez K@mil » 30 mar 2009, o 21:46

kali napisał(a):Widzę,że na forum sami serweisanci i najlepiej żeby do nich do warsztatu podjechać he ,ale to nie oto chodzi ,trza pomóc po to jest to forum

[ Dodano: 2009-03-30, 20:39 ]
U mnie jak padł sterownik silnika to żaden nie chciał powiedziec,co zrobic aby optymalnie zdiagnozować usterkę 8-)


Kolego jaka aluzja do uzytkowników forum ??

Moze nikt Ci nie pomogł bo nie wiedział jak... nie kazdy siedzi od kolyski w mechanice :mrgreen:
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

 

Postprzez pablomed » 30 mar 2009, o 22:18

Jednak sprawdź weżyki podcienienia. Moze akurat tak się przerwał że w jedną stronę działa w drugą nie. Bo styk w zamku jest ok skoro szyby reagują. Więc jak nie chcą sie zamki otworzyć - słuchaj dokładnie czy gdzieś nie syczy powietrze
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez PiotrAs » 30 mar 2009, o 23:19

Jeszcze się wstrzymam z ponownym rozkręcaniem.
Ale wydaje mi się, że gdyby to był przewód ciśnieniowy to by nie można było uruchomić centralnego od wewnątrz.

czekam, szukam
PiotrAs
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 mar 2009, o 11:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez LeszekGT » 31 mar 2009, o 11:50

pablomed napisał(a):Jednak sprawdź weżyki podcienienia. Moze akurat tak się przerwał że w jedną stronę działa w drugą nie. Bo styk w zamku jest ok skoro szyby reagują. Więc jak nie chcą sie zamki otworzyć - słuchaj dokładnie czy gdzieś nie syczy powietrze


Ja bym wykluczył ten problem. A to dlatego, że jeśli kompresor nie wyczuje oporu przy pompowaniu to będzie tłoczył powietrze nonstop.
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez pablomed » 31 mar 2009, o 11:52

LeszekGT napisał(a):powietrze nonstop.
nie non stop tylko ok. 10 sekund, i trzeba się właśnie przysłuchac czy tak nie jest.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez PiotrAs » 31 mar 2009, o 12:18

Cześć,
tak nie jest...
ps.
PiotrAs napisał(a):Ale wydaje mi się, że gdyby to był przewód ciśnieniowy to by nie można było uruchomić centralnego od wewnątrz.
PiotrAs
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 30 mar 2009, o 11:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Postprzez BULID » 31 mar 2009, o 18:41

Mozna dopasowac wszystkie zamki pod jeden kluczyk
Trzeba zmienic ustawienie zapadek ktore pasuje pod dany kluczyk ktory chcemy miec
Wystarczy ze dasz wkladki do punktu dorabiania kluczy (tylko napewno nie tam gdzie koles jedynie potrafi dorobic klucz a do takiego ktory zajmuje sie naprawa)
Ja dorabialem w klapie ale mialem popsuty calkowicie ten zamek i koszt tego byl 40zl
Sadze ze sie oplacalo bo nie dosc ze dostalem prawie nowy to jeszcze mam nadal tylko jeden klucz do wszystkiego :) a o to wlasnie chodzi
BULID
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 11 sty 2009, o 14:16
Lokalizacja: Rumia

Postprzez Stefański » 1 kwi 2009, o 12:03

Ja wymieniłem wkładkę i przerzuciłem do niej zapadki ze starej i stary kluczyk pasuje do nowej wkładki I WSZYSTKO CACY :super:
Avatar użytkownika
Stefański
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 1 gru 2008, o 19:47
Lokalizacja: Nysa

Postprzez majkel2424 » 1 kwi 2009, o 18:10

na wstepie sorry za ogdgrzeanie kotleta.
Mam ten sam problem co w temacie, mianowicei brak wioselka od strony kierowcy i gitara bo te wioselka sa po 3 zl na allegro wiec nie problem, ale patrzylem sobie na zamek od strony pasazera i tam sa jeszcze dwie sprezyny i jakas nakladka. W zwiakuz tym moje pytanie z czego mozna to dosztukowac?? bo placic 50 zl za caly to troche bez sensy wg mnie :-/ z góry dzieki za pomoc
Avatar użytkownika
majkel2424
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 8 mar 2009, o 15:05
Lokalizacja: biała podlaska

Postprzez tajemniczy_89 » 3 kwi 2009, o 16:21

hehe dzieki dzieki panowie za pomoc postaram sie albo przezucic sam albo zaniose do jakiegos punktu dorabiania kluczykow.Mam nadzieje ze juz niedlugo bede wozil 1 kluczyk xD
tajemniczy_89
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 24 maja 2008, o 13:56
Lokalizacja: Suwałki

Zamek w klapie bagażnika!

Postprzez czarnushek » 4 kwi 2009, o 01:31

Witam mam taki problem z zamkiem w klapie bagażnika... przekręcam kluczyk naciskam i nic sie nie dzieje... raz na 30-40 razy zaskoczy... potem jest ok przez 2 zamknięcia i znow to samo.. czyli sie nie otwiera... tutaj daje filmik (nieprzejmować się odgłosami w tle. to tylko koledzy na haju!)... czyli jak to jest w praktyce:

http://www.youtube.com/watch?v=PH8rzHIRcRA

Liczę na pomoc! pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 6 kwi 2009, o 11:16 przez czarnushek, łącznie edytowano 1 raz
Volkswagen Golf - niemiecki samochód klasy kompaktowej, produkowany przez firmę Volkswagen od 1974 roku. Nazwa modelu pochodzi od nazwy prądu morskiego: Golfsztrom.

<B>Mój były Golfik ...</B> :)
http://www.golf3.pl/topics2/moj-golfik- ... .htm#40786
Avatar użytkownika
czarnushek
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 02:28
Lokalizacja: VrocłaW

Postprzez Leito » 4 kwi 2009, o 18:45

Podpinam się pod temat tego zamka w klapie bo mam ten sam problem :/
Leito
Members
 
Posty: 1528
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 19:40
Lokalizacja: Janówko k. Brodnicy
Rocznik: 2000
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Nadwozie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron