1Z zgrzyta/rzęzi przy ruszaniu. Sprzęgło hałasuje.

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez mazdah » 25 kwi 2013, o 23:37

Bardzo lubię swoje auto. Naprawdę bardzo. Kosztowało mnie sporo czasu, pracy, kasy. Włożyłem w nie dużo serca i jeszcze więcej przekleństw.
Ale to co wyczynia ostatnio to już przesada.

Od jakiegoś roku było sprzęgło: stało się to jakiś miesiąc po wymianie tarczy sprzęgłowej i skrzyni (tarcza nowa, ale niedroga -130zł, skrzynia używana z allegro), jeżdżę tak od półtora roku:

http://youtu.be/UnVqm4_Bj2c
Napierdziela przy puszczonym sprzęgle, cichnie po wciśnięciu.

Od paru dni jest jeszcze taka ciekawostka przy ruszaniu z jedynki. Co ciekawe - nie zawsze. Co jeszcze ciekawsze - najczęściej pod górkę i np. skręconych w prawo kołach. Nic nie szarpie, autko rusza płynnie. Puszczenie gazu podczas jazdy na jedynce a następnie wciśnięcie go do podłogi nie wywołuje zgrzytania. Ruszanie z dwójki też nie. Wydaje mi się, że podczas jazdy na obrotach jałowych oraz przy puszczaniu sprzęgła podczas jazdy na obrotach jałowych (wciskam i puszczam) w końcowej fazie odpuszczania pedały coś grzechocze: jakby jakaś luźna śrubka latała w środku.

http://youtu.be/tBDdjQFf9Ec
Nieważne czy ruszam dynamicznie, czy lekko i jak słychać - nie występuje zawsze.

To, że wydech napieprza, to wiem ;) ;) Czeka w kolejce na zrobienie.

Jakieś pomysły co to może być?
Mzdh
mazdah
Czytacz

Postprzez pawel1990 » 26 kwi 2013, o 00:51

moze odcisk lub łożysko oporowe
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
pawel1990
Members

Postprzez kermid » 26 kwi 2013, o 02:17