2.0 GTI z roztawem 4x100?

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez piotrus23 » 10 mar 2010, o 00:51

ale ja pisze o mk3
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

 

Postprzez 89matt » 10 mar 2010, o 21:13

Panowie, sprawa bedzie wygladac nastepujaco - bede miał całego GTI 2.0 8V na swapa, wiec wszystkie czesci sa. Dochodziły mnie słuchy ze połosie z 1.4 nie wytrzymuja tych 115km, inni znowu mowili ze wogole nie pasuja.

[ Dodano: 2010-03-10, 20:15 ]
SotoM napisał(a):89matt, przeguby od 1.4 bez problemu sobie radziły. nawet przy paleniu klapka czy tez ruszaniu z pełnej psizdy


Tak to napewno, ale 2 palenia lacia i po przegubach, szybciej napewno padaja niz te z 2.0. Chce zrobic raz i porzadnie (czyt. bezpiecznie)
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez piotrus23 » 10 mar 2010, o 21:21

co ty chcesz 2e palic lacza :wstyd:
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez pablomed » 10 mar 2010, o 22:14

K@mil napisał(a):vento tez nie ma srub na 4x100 tylko na 5
Się jeździ Vento 2.0 GL z rozstawem 4x 100 to się wie że takie są :) 89matt, więc napewno możesz miec te super felgi, nie umiem ci tylko powiedzieć czy półosie z przegubami od GTI ci wejdą w piasty od 1.4, może przeguby sa grubsze nie wiem. Zawsze możesz szukac standardowych półosi i załozyć je do skrzynki od GTI. U mnie wytrzymały 320 tysięcy to i u Ciebie wytrzymają.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez strzeliniasty » 10 mar 2010, o 22:31

pablomed, z tego co piszesz masz 2.0 i piasty na 4sruby. a czy ktos sie orentuje czy wlasnie taki silnik z ventyla podszedlby zamiast 1,8 ABS (piasty, przeguby itp utd wlasnie z wersji GT bez wymiany by pasowaly)???
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez 89matt » 11 mar 2010, o 17:13

piotrus23 napisał(a):co ty chcesz 2e palic lacza :wstyd:


Nie chce palic lacza bo szkoda samochodu. Tak tylko chciałem zaznaczyc. Chodzi mi o to ze jezeli fabrycznie wychodziły rozne przeguby do 2.0 i do 1.4 to cos w tym musi byc. Wytrzymałosc napewno jest inna
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez Imper » 11 mar 2010, o 18:37

ja nie rozumiem po co ta dyskusja. Czy wyobrazacie sobie GTI na heblach z 1.4 239mm? bo ja nie. Swoim 1.6 75km takie hamulce spokojnie doprowadzalem do goraczki a co dopiero 115km GTI. hehe jedno jest pewne jego hamulce sa zbudowane inaczej niz te w gti tam nie ma jarzm i wszytsko jest polaczone z zwrotnica procz zacisku. Przekladaj wszytsko co sie da bez kombinowania

[ Dodano: 2010-03-11, 17:38 ]
a jak zrobic z duzych hebli 4x100 to Ci pisalem juz :)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez b-bobo » 5 kwi 2010, o 12:59

I GTI ma wentylowane tarcze,takze i tyl jest na tarczy a nie bebnie.Sasiad ma Passata z 93r z 20 115KM na rozstawie 4x100 orginal wiec wystarczy poiszukac :-D
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez PiJey88 » 5 kwi 2010, o 13:05

2.0 115 miały też rozstaw 4x100 w wersjach US
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez strzeliniasty » 5 kwi 2010, o 18:55

wlasnie wczoraj widzialem passata b3 ze znaczkiem 16V i mial kolka na 4 sruby.

moze lepiej poszukac takiego paska i przelozyc wszystko
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez 89matt » 2 lis 2010, o 21:27

Odkopuje temat panowie...

rozwazalismy tutaj do tej pory przypadek swap-u z 1.4 na 2.0 115KM, a jak to jest z VR6 (1.4 na 2.8)? Oczywiscie zostajemy przy rozstawie 4x100
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

Postprzez pablomed » 3 lis 2010, o 08:07

VR ma układ hamulcowy taki jak GTI czyli z przodu tarcze 280 wentylowane z tyłu 226 z tym że były też zakładane tarcze 288 w nowszych vr z silinikami ABV ale AAA chyba też.
Jeśli chodzi o tarcze 280 na 4 sruby - to jeszcze Golf II G60
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości