2.0 GTI z roztawem 4x100?

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

2.0 GTI z roztawem 4x100?

Postprzez 89matt » 8 mar 2010, o 18:14

Witam wszystkich, ostatnimi czasy zastanawiam sie nad swapem silnika w moim 1.4. Oczywiscie znowu wystapił mały problem - mam odrestaurowane felgi z rostawem 4x100, chce wrzucic silnik 2.0 8v i słyszałem ze połosie z 2.0 nie pasuja do zwrotnic z 1.4, 1.6, 1.8 bo sa grubsze. Ale doszły mnie słuchy ze VW wypuszczał tez jakies wersje dwulitrowe z rostawem srób 4x100 (bodajze pasaty) czy jest to prawda? Szkoda mi teraz sprzedawac moich felg i kupowac innych 5x100
Avatar użytkownika
89matt
Gaduła
 
Posty: 554
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 20:39
Lokalizacja: GLIWICE

2.0 GTI z roztawem 4x100?

 

Postprzez K@mil » 8 mar 2010, o 18:16

89matt napisał(a):Ale doszły mnie słuchy ze VW wypuszczał tez jakies wersje dwulitrowe z rostawem srób 4x100 (bodajze pasaty) czy jest to prawda?


Passaty napewno nie... jak cos to Corrado x) popatrz na allegro.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Vwmori » 8 mar 2010, o 18:19

Vento 2.0 GT powinno pasowac
Vwmori
Czytacz
 
Posty: 75
Dołączył(a): 16 sty 2009, o 10:21
Lokalizacja: Warszawa/Babice/Koczargi

Postprzez K@mil » 8 mar 2010, o 18:25

Vwmori napisał(a):Vento 2.0 GT powinno pasowac


vento tez nie ma srub na 4x100 tylko na 5... ;/ nie wprowadzaj w blad kogos
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez piotrus23 » 8 mar 2010, o 18:55

e no jak a mało jest mk3 poswapowanych i koła na 4 szpile z przegubami zakombinuj albo z cała póloska
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez Imper » 8 mar 2010, o 21:01

sprawa jest banalna. daj zwrotnice od gti na piascie od seata ibizy cupra 98r (2.0 16v ABF) lub piasta od seata toledo 1L 98r z silnikami AFN. Te samochody mialy uklady hamulcowe jak golfy GTI jednak rozstaw 4x100. Jak bedziesz potrzebowal wiekszych konkretow wal na gg albo pw

[ Dodano: 2010-03-08, 20:29 ]
jesli chodzi o kola tylne to kwestia tylko zmiany czopa piasty i zalozenia tarczy z w/w modeli lug golfa II g60
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 9 mar 2010, o 19:03

moja była żeźba miała p[od maską skrzynie i silnik od 2.0 a półosie od 1.4.
frez w piaste pasuje. potem mi padł przegub kupiłem od 2.0 taki jaki powinien byc i zamontowałem bez problemu. ruznica w przegubie to tylko wielkoś(średnica) kielicha a frez wew i zew. jest ten sam.

Spidan - 0,022461 i to sa jego rozmiary

1,4 55KM -
Zewn. uzębienie, od strony koła: 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 30 (czyli na wale półosi)

Spidan - 0,022494 jego rozmiary.

2.0 115KM -
Zewn. uzębienie, od strony koła: 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 30 (wał półosi)
Średnica pierścieńia uszczelniającego [mm]: 53
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrus23 » 9 mar 2010, o 20:21

SotoM napisał(a):moja była żeźba miała p[od maską skrzynie i silnik od 2.0 a półosie od 1.4.
frez w piaste pasuje. potem mi padł przegub kupiłem od 2.0 taki jaki powinien byc i zamontowałem bez problemu. ruznica w przegubie to tylko wielkoś(średnica) kielicha a frez wew i zew. jest ten sam.

Spidan - 0,022461 i to sa jego rozmiary

1,4 55KM -
Zewn. uzębienie, od strony koła: 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 30 (czyli na wale półosi)

Spidan - 0,022494 jego rozmiary.

2.0 115KM -
Zewn. uzębienie, od strony koła: 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 30 (wał półosi)
Średnica pierścieńia uszczelniającego [mm]: 53

to dziwne bo naprzykład przegub 2e nie pasuje w piaste od 1.6
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez K@mil » 9 mar 2010, o 20:23

wiec tak byly golfy 2.0 z piastami 4x100 byly to Varianty z Itali... nie wiadomo jak jest z HB ale duzo osob mowi ze tez byly takie golfiki ...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez SotoM » 9 mar 2010, o 21:52

dla was wszystko jest dziwne... sprawdzałem to w katalogu i pisze wcześniej ze ja miałem tak u siebie kiedyś...
piotrus23 napisał(a):2e nie pasuje w piaste od 1.6
no widzisz...
ja pierd... proste.- niech chłop kupi przegub od 2E i przymierzy, jak mu wejdzie na frez w piaste i na wał to pasi. jak nie to niecha zmienia piasty albo golenie... chyba jak sie bawi w przekładki to bezmózgiem nie jest...
89matt, przeguby od 1.4 bez problemu sobie radziły. nawet przy paleniu klapka czy tez ruszaniu z pełnej psizdy
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrus23 » 9 mar 2010, o 22:06

nie no tak pisze bo robiem swap z 1.6 na 2e i jak wsadzilem przegub od 1.6 i normalnie do paisy 2e i sie krecil w srodku wiec bedziemusil jakis paten wymyslec ale ja bym radzil hamulce zmienic
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez SotoM » 10 mar 2010, o 00:02

dobrze ale nie porównujmy golfa do passata... ja nie pamietam czy w zawieseniu przednim,ukladach hamulcowych i kierowniczych jest jakaś różnica, czy jest to samo. wydje mi sie ze to wizualnie jest to samo ale rozmiary są inne.
to tak jakbys porównal golfa do polo.- wizualnie to samo ale wynmiarowo - inna bajka... dlatego proponuje trzymac sie golfa a nie innych modeli vw.
ja przerobiłem temat przegubów w swoim byłym golfie. dlatego wiem co mówie.
a te przykłady to podałem aby sobie sam zobaczył i porównał dobrane czesci według katalogu IC.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości