ASR i ESP

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

ASR i ESP

Postprzez puma1985 » 8 gru 2013, o 18:14

Witam,
nadchodzi zima, i coraz częściej zaczyna mi się marzyć ESP w moim golfiku 1.9 90km...
Od razu mówię że jestem zielony w tych sprawach ale mam sporo znajomych którzy potrafią zrobić to i owo (z climatronikiem i ABS się udało). Wyczytałem że VR6 synchro miały w wyposażeniu takie cudeńko stąd pytanie czy istnieje taka możliwość w moim i czy w ogóle gra jest warta świeczki (dostęp do części, Fizycznie połączenie do ABS)...
puma1985
Berbeć

ASR i ESP

Postprzez Pozor » 8 gru 2013, o 21:20

nie było ESP w golfie III często jest to mylone z EDS tu masz lekturkę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=369005
Pozor
Members

Postprzez killah » 10 gru 2013, o 09:09

Czyli jak mam pompę z abs i eds to nie będę miał możliwości odłączenia EDS? A jak wygląda sprawa ruszania z piskiem? Wtedy nie zadziała bo koła kręcą się jednakowo szybko?
killah

Postprzez Grzesiek2507 » 10 gru 2013, o 21:03

Zwiniesz lacza na oba napedzane kola.
Grzesiek2507
Members

Postprzez k-m-r1 » 10 gru 2013, o 22:56

coś gdzieśbyło żę zakłądali swap z golfa 4 do golfa 3
poszedł silnik i cała reszta sterownik i ABS cała reszta z ESP ale co i jak to było to nie wiem i czy działało ... oto jest pytanie
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
k-m-r1
Weteran

Postprzez puma1985 » 10 gru 2013, o 23:43

k-m-r1 napisał(a):coś gdzieśbyło żę zakłądali swap z golfa 4 do golfa 3
poszedł silnik i cała reszta sterownik i ABS cała reszta z ESP ale co i jak to było to nie wiem i czy działało ... oto jest pytanie

No właśnie... a mi zależy żeby to działało ;)