Co to może byc??

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez andreibiza » 28 sie 2009, o 09:01

aha to o to chodziło no to poduszki są ok..a tuleje miałem wymieniane wszystkie..a czy możliwe jest że to może być wina poduszka tej z przodu czyli okolice chłodnicy..tak mi ktoś powiedział..a jak to sprawdzić??
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

 

Postprzez Pascal » 28 sie 2009, o 14:39

andreibiza napisał(a):aha to o to chodziło no to poduszki są ok..a tuleje miałem wymieniane wszystkie..a czy możliwe jest że to może być wina poduszka tej z przodu czyli okolice chłodnicy..tak mi ktoś powiedział..a jak to sprawdzić??


Luknij na temat tutaj masz zdjęcie poduszek z przodu i z tyłu jak wyglądają:

http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-se ... htm#183249

A co do ich sprawdzenia to na oko ich tak nie sprawdzisz...dopiero po wyjeciu patrzysz w jakim jest stanie guma :-) Bankowo masz wywalone poduszki górne amortyzatorów.W sklepie mów że chcesz kupic poduszki górne amortyzatorów potem podasz rocznik golfika i Ci dobiorą z katalogu.Dadzą ci pewnie firmy SWAG.Aha i jak już będziesz kupował to wymień po jednej i po 2 stronie :cisza:
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez andreibiza » 28 sie 2009, o 15:24

kurcze ale tępo napisałem wyżej:) chodziło mi o poduszkę silnika jest ona przy grilu.. Pascal a przy tej wymianie tych poduszek trzeba wyciągac amorki?
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Pascal » 28 sie 2009, o 17:06

andreibiza napisał(a):Pascal a przy tej wymianie tych poduszek trzeba wyciągac amorki?


Jak juz odkrecisz koła a potem mocowanie górne amortyzatorów to wachacz opadnie Ci na dół i wtedy wsadzasz ręke zdejmujesz poduchy.Zakładasz nowe,potem podstawiasz podnosnik pod wachacz i go podnosisz ,tylko powoli musisz trafić w górny otwór tak by poduszka ładnie trafiła i się ułożyła... ;-) Wtedy łapiesz śrubą i jedziesz z drugiej strony ;-)
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez andreibiza » 28 sie 2009, o 19:11

a jeszcze pytanko czy po wykonaniu tej czynności trzeba ustawiac zbieżnośc?? przed kupnem opon robiłem to ( tzn. mechanik robił:P)
Avatar użytkownika
andreibiza
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 3 maja 2008, o 14:05
Lokalizacja: Lubin

Postprzez SotoM » 29 sie 2009, o 16:13

teoretycznie po każdej naprawie zawieszenia nalezy spr. geometrie pojazdu... wiele ludzi to olewa. jedzie prosto to w dupie z tym.... a potem - koledzy ścina mi opony itd....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości