przez Repsol » 4 lis 2009, o 10:22
Oryginalnie z fabryki wychodziły trójki syncro z silnikami TDI więc cześci powinny być dostępne, chociaż napewno będą drogie a używki rarytasem.
Z przeróbka to jest tak, że będziesz potrzebował między innymi innej skrzyni biegów, wału napędowego, mechanizm syncro z półośkami, całkowicie inne tylne zawieszenie, inny bak, układ wydechowy też jest inny, elektronika do syncro też chyba jakaś przychodzi i siedzi pod kanapą tylną, hamulce tylne.
Jeżeli stać Cię na to wszystko to części te napewno są do przeskoczenia, natomiast nie wiem jak ma się sprawa z płytą podłogową (bagażnik w syncro jest dużo mniejszy) więc róznica napewno jakaś jest. Oraz z tunelem środkowym, ale ten jest chyba taki sam.
Moim zdaniem nie warto brać się za takie coś, zdecydowanie lepiej jest poszukać juz takiego wozu w oryginale. Sporo jeździłem golfem 4x4 i jakiejś kolosalnej różnicy w komforcie prowadzenia nie zauważyłem. 90KM do takiego auta to zdecydowanie za mało.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.