czy półoska powinna byc sztywna w skrzyni czy moze chodzic??

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

czy półoska powinna byc sztywna w skrzyni czy moze chodzic??

Postprzez ziela » 26 gru 2009, o 21:08

witam, jak w temacie czy półoska powinna byc sztywna w skrzyni czy moze chodzic?? bo u mnie z prawej strony jest sztywna a z lewej luźna i z lewej strony podczas jazdy cos stuka a zwlaszcza przy odpuszczeniu gazu, jak zrobie jakis wiekszy skret to chwile jest ok i znowu zaczyna pukac. czy to moze byc ta półoska ??
Ziela
ziela
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:53
Lokalizacja: Gniewino

czy półoska powinna byc sztywna w skrzyni czy moze chodzic??

 

Postprzez Golfik1986 » 26 gru 2009, o 21:39

zawsze mi sie wydawalo ze ona tam na sztywno siedzi
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez ziela » 26 gru 2009, o 21:40

mi tez aie wlasnie tak wydaje, to czemu ona jest luźna?? myslisz ze mogla zabezpieczenie jakies wyskoczyc ?? a tlumik drgan na polosce ma cos do tego ze sztywnio siedzi ??
Ziela
ziela
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:53
Lokalizacja: Gniewino

Postprzez Cysiu_NS » 26 gru 2009, o 22:39

ciezki temat do zrozumienia jak poloska moze sie ruszac skoro na koncu ma przegub przykrecony srubami do skrzyni ? o jakie ruchy chodzi ?
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez ziela » 26 gru 2009, o 22:46

o takie przesowne prawo lewo, wydaje mi sie ze jakies zabezpieczenie poszlo i przesowa sie w przeglubie ale nie jestem pewien o co tam chodzi, jutro zajze tam.
Ziela
ziela
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:53
Lokalizacja: Gniewino

Postprzez piotrus23 » 26 gru 2009, o 23:36

po podniesieniu auta mozesz obrócic w prawo lub lewo jelsi tak to normalne
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez ziela » 27 gru 2009, o 00:11

nie chodzi mi o to ze obraca tylko ze przesowa w prawo albo lewo jak myszka
Ziela
ziela
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:53
Lokalizacja: Gniewino

Postprzez Cysiu_NS » 27 gru 2009, o 00:45

to jest normalne przeciez przegub pracuje gdyby byl na sztywno to bezsensem bylo by motowanie amortyzatorow bo polos by stala caly czas w jednym miejscu i niebylo amortyzacji
Życie jest piękne! Jeśli prawidłowo dobierze się środki antydepresyjne
Avatar użytkownika
Cysiu_NS
Gaduła
 
Posty: 480
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 14:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Postprzez piotrus23 » 27 gru 2009, o 11:01

ziela napisał(a):nie chodzi mi o to ze obraca tylko ze przesowa w prawo albo lewo jak myszka
nie za bardzo kumum o co ci chodzi
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez SotoM » 27 gru 2009, o 11:23

ruch wzdłużny. jakiś minimalny luz będzie. ważne aby nie było luzu góra dół- przede wszystkim na wyjściu piasty ze skrzyni(kielich-mocowanie wewnętrznego przegubu). moze puka ci przegub wewnętrzny. patrzyłeś może czy sie śruby od przegubu wew.nie poluzowały- czasem tak bywa.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez ziela » 28 gru 2009, o 10:16

ok. dzieki koledzy za pomoc, przyczyną pukania bylo poluzowane kolo, niemam pojecia jak sie poluzowalo ale to byla przyczyna.

koniec tematu
Ziela
ziela
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 20:53
Lokalizacja: Gniewino

Postprzez SotoM » 28 gru 2009, o 19:33

moze były za słabo śruby dokręcone. po za tym koła w golfie sie przykreca na 120Nm. i to wystarczy.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron