dym spod maski

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

dym spod maski

Postprzez tyberianki » 28 gru 2008, o 20:27

poszedł dym spod maski, po czym obroty przeszły z 1000 na 1500, myślałem że od świec, bo świece teraz mam do wymiany, mam też problem z biegiem jałowym bo zamarza przy temperaturach minusowych,przez co mogę wrzucić tylko bieg 1 i 2 dopiero po kilku minutowej jeździe mogę wrzucić na luz i wrzucić następny bieg czyli 3 i 4, coś się na pewno przepaliło, wypaliło lub podpaliło, ale niewiem jeszcze co, mogło to być sprzęgło lub tarcza sprzęgła lub świece (świeci kontrolka świec) a wszystko to stało się w przeciągu pierwszego odpalenia na minusowej temperaturze, oczywiście po tym wszystkim odpaliłem jeszcze tylko raz po całej nocy i to z trudem, po nastepnej już nie odpaliłem, i teraz autko stoi, najpierw chcę wymienić świece i zobaczę czy da się ruszyć i czy obroty weszły na normalne, może są jakieś inne przyczyny?
Avatar użytkownika
tyberianki
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 11:54
Lokalizacja: Częstochowa

dym spod maski

 

Postprzez SotoM » 28 gru 2008, o 21:15

swiece to ci tu nic nie pomoga. to jest TDI czy jemu swiece beda grzały czy nie to i tak odpali... nic nie zostaje jak tylko go zaciagnac do kompetentengo mechanika który podłaczy komp.diagnostycznego i bedzie widział dlaczego kontrolka swiec wariuje. przez ta kontrolke ECU cie informuje ze cos jest nie tak...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez tyberianki » 28 gru 2008, o 21:38

jeżeli autko odpali nie zależnie czy świece są czy ich nie ma to po co je tam wstawili?
Avatar użytkownika
tyberianki
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 11:54
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez virus_wrona » 28 gru 2008, o 22:43

tyberianki napisał(a):jeżeli autko odpali nie zależnie czy świece są czy ich nie ma to po co je tam wstawili?


Dla ułatwienia rozruchu w niskich temperaturach. Z tego co wiem, to w lecie w TDI świece żarowe się nie włączają.
"Some things are best left alone
VW Golf"
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez wojtek070580 » 28 gru 2008, o 22:54

dobra jak świec żarowych nie ma to tdi nie zapali i wiem to bo brat ma passka tdi i nawet jak jadna jest spalona to ma problem

[ Dodano: 2008-12-28, 22:09 ]
dobra ja mam benzynkę ale wim bo brat ma tdi i jak pali i jeszcze w zimię to po co są wogóle świece żarowe
Avatar użytkownika
wojtek070580
Badacz tematu
 
Posty: 238
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 19:23
Lokalizacja: RTA TRZEŚŃ

Postprzez SotoM » 28 gru 2008, o 23:19

jak 1na swieca bedzie zwalona to musi odpalić i to nie ma bata... jak nie odpala to uszkodzony jest czujnik temp.płynu chłodzacego ten systemowy...to stara diagnoza w TDI... założe sie ze jak bys wkrecił spalone swece i by nie chciał odpalić a bys do tego odpioł kostke od tego czujnika to zapali...
tyberianki, virus_wrona, odpisał dla łatwiejszego rozruchu w czasie niskich temperatur...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez przemekd2vip » 1 lut 2009, o 12:08

Kolego z tym passatem chyba cos nie tak jest. Ja mam tdi i mam spalone wszystkie swiece i mi odpalil przy -20 stopniach. Sam nie wierzylem ale tak bylo bo sprawdzalem swiece na rózne sposoby.
Avatar użytkownika
przemekd2vip
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 18 kwi 2008, o 11:00
Lokalizacja: stg

Postprzez tyberianki » 1 lut 2009, o 15:07

okey, ten dym spod maski był efektem spięcia na przewodach bez izolacji, skruszyły się ze starości, teraz mam już nową instalację elektryczną, wysokie obroty były efektem przepalenia się instalacji i komputera lub jakiejś jej części, wszystko to by się nie stało gdyby poprzedni właściciel Golfa dbał o takie sprawy jak bezpieczniki, na ścianie podszybia za silnikiem jest bezpiecznik (raczej teraz jest) który został zamieniony na drut, cały prąd z akumulatora przeszedł po przewodach i przepalił wszystko, naprawa kosztowała mnie 1500 zł :kwasny: a jeśli chodzi o zamarzanie biegów podczas mrozów, to powodem okazał się wybierak skrzyni bo dostała się tam woda

:zly: jeśli chodzi o świece, są potrzebne , autko nawet jeśli odpali bez nich, to dobiera złą mieszankę paliwową i często autka z katalizatorem mają go po krótkim czasie do wymiany, poza tym miło jest usłyszeć że autko z dobrymi świecami odpali nawet przy 30 st. mrozie, moje odpala
Avatar użytkownika
tyberianki
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 11:54
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez rafal_z_ph » 10 lut 2009, o 14:38

wojtek070580 napisał(a):dobra jak świec żarowych nie ma to tdi nie zapali i wiem to bo brat ma passka tdi i nawet jak jadna jest spalona to ma problem


ja w zeszłym roku do listopada jeżdziłem na 2 sprawnych świecach, dopiero jak przymroziło to miałem problem i odrazu wymieniłem wszystkie 4...
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez damvs » 25 lut 2009, o 22:39

a ile dales za wymiane?? bo mam taki sam silniczek jak ty??
damvs
 

Postprzez SotoM » 25 lut 2009, o 23:20

damvs napisał(a):a ile dales za wymiane?? bo mam taki sam silniczek jak ty??

wymiana świec żarowych z 50zł kosztuje...+koszt świec...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości