przez 15kamel » 6 lut 2014, o 03:10
Mialem to samo i okazuje sie ze mechanizm roznicowy...skrzynia do wymiany, tez zaczelo sie stukami podczas hamowania silnikiem generalnie zawsze ponizej 2,5-3tys obrotów, po jakims czasie gdy skrecalem kolami na luzie slychac bylo stuk metal-metal, sprawdzic to mozna latwo, podnies samochod lewa i prawa strone i na luzie przekrec kolem prawym, wtedy lewe tez powinno sie krecic a potem analogicznie odwrotnie krecic lewym i prawe powinno krecic jezeli nie to sprawdz polaczenie kola ze skrzynia(przegub,półos),jezeli przekazanie napedu do skrzyni jest bez zastrzezen a ona nie przekazuje go na druga strone to mechanizm uszkodzony. Aby sie upewnic mozna wrzucic dwojke i sprobowac przekrecic kolem jezeli kreci sie bez wiekszych oporów albo raz jest opór a potem nie wystepuje to tak jak pisalem wczesniej, skrzynia do wymiany lub do remontu(jezeli sam potrafisz bo nie oplaca sie szukac fachowca, zbyt wysokie ceny napraw w stosunku do uzywki)
p.s ja w swoim 2.0 8V mam juz 3 skrzynie w ktorej wlasnie teraz padl mechanizm roznicowy i mam juz dosc:D sprobuje rozebrac i cos moze da sie ze starej przelozyc bo w kazdym przypadku byly inne objawy, w pierwszej wsteczny nie dzialal, w drugiej sprzeglo stawardnialo a teraz roznicowy:Dchyba golf pojdzie na zlom