jak wyjąć skrzynie w 2.0 16V CDA

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

jak wyjąć skrzynie w 2.0 16V CDA

Postprzez kamyk212121 » 8 lut 2011, o 20:15

może ktos mi powie jak wyjac skrzynie z golfa jak w temacie rozkreciłem wszystki sruby a nie moge jej wyjac bo zapiera sie przegub wew od str pasażera o koło zamachowe jak ja wyjąc???
w ksiazce sam naprawiam wyczytałem ze musze jeszcze odkrecic to przednmiee wzmocnienie co siedzi silnik to na którym zamocowana jest poduszka przednia pod silnikiem i próbować wyjąc ją do góry lecz niewiem czy tyczy sie to równiez mnie mojego silnika .... wole sie upwenić niz robic sobie robote marna... a moze musze wgl całe sanki odkrecic??? moze sie wypowiecie
kamyk212121
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 20:02
Lokalizacja: Płock/Gąbin

jak wyjąć skrzynie w 2.0 16V CDA

 

Postprzez paliwo » 8 lut 2011, o 21:02

musisz odkrecić poduszke bo w kazdym golfie skrzynia jest polaczona z poduszka przednia wraz z silnikiem

[ Dodano: 2011-02-08, 20:03 ]
tylko jak odkręcisz poduszkę to lewarkiem podważ silnik obok skrzyni żeby silnik szedł w 2 stronę niż będziesz wyjmował skrzynie łatwiej wyjdzie i potem podstaw coś pod silnik
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez kamyk212121 » 8 lut 2011, o 22:14

no dobra silnimk trzyma sie tej poduszki ale jest sróba od skrzyni do tej poduszki i jak ja odkrece to już lata skrzynia elegancko... niewiem czy musze odpiać to całe mocowanie z poduszka ... druga sprawa jak musze wyciagnąc ta skrzynie do góry?? czy do dołu blokuje nui ten przeklety przegub wewnetrzny
kamyk212121
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 20:02
Lokalizacja: Płock/Gąbin

Postprzez SYLWEEQ79 » 8 lut 2011, o 23:14

jak sie nie myle to rozrusznik z przodu, odkrecasz go i obydwie śruby(jedna potem wkręcasz do zawieszenia skrzyni)
odkręć łape tylna wraz z wybierakiem. rzeby ci nie przeszkadzała flansza musisz odkręcic blache osłaniającą wieniec.
po rozkręceniu opuś silnij w dół tak aby skrzynia minęła podłużnice.
przekręć skrzynię w lewo bodz prawo tak aś mógł ją wyciągnąć ją z auta .
skrzynie wyciąga sie do dołu.
jak nie dasz rady daj znać to ci pomogę.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez kamyk212121 » 8 lut 2011, o 23:38

czyli tak... musze odkręcić ta łape co trzyma sie silnik budy?? tą co są przykrecony wahacze?? no bo ja ją juz rozkreciłem tylko ten przegub od str pasazera zawadza o koło zamachowe i nie moge jej do konca wypiąć normalnie okrecam ja w duł w góre oczywiscie odrobine i ni chu chu:( musze odkrecic pułoś z przegubem wew>> ??

dkręć łape tylna wraz z wybierakiem. rzeby ci nie przeszkadzała flansza musisz odkręcic blache osłaniającą wieniec..... co to znaczy jaka flanasza i jaki wieniec?? niewiem jak t wyglada
kamyk212121
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 20:02
Lokalizacja: Płock/Gąbin

Postprzez SYLWEEQ79 » 8 lut 2011, o 23:48

pierwsze co to odkręcam póloski a flansza to to do czega jest przykręcony przegób z półośką a wieniec ( koło zamachowe) to onie zawadza skrzynia.
jutro rano mogę ci pomócją wyjąć.
zawias nie odkręcasz ewe. tylko zwrotnice od wahacza.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez Imper » 9 lut 2011, o 02:31

ale po co ruszcac zawieszenie. Odkrecasz przebudby zewnetrzne od flansz przy skrzyni biegow. Wyczepiasz linki od sterowania biegami sciagasz z rozrusznika kable i wyciagasz skrzynie od dolu.
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SYLWEEQ79 » 9 lut 2011, o 09:52

jak odkręci zwrotnice i odsunie ją z półośką to będziw miał więcej miejsca bynajmniej ja tak robie. a w swoim gofże II wywalałem ją 2 razy w tygodniu.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez SotoM » 9 lut 2011, o 10:17

skrzynie odsuwasz od silnika , przekrecasz mechanizmem róznicowym(zała skrzynią do góry) unosisz dupe skrzyni do góry i zukosa wyciagasz zała skrzynie.
poduszka przednie musi byc wymontowana.
i jak ja wyjmiesz to co z nia zrobisz?? bedziesz próbował ja rozebrac??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez kamyk212121 » 9 lut 2011, o 10:37

no nic znaczy sie musze przeguby wew odkrecić od pułosi... i poduszke z silnika ... ide prubowac w takim razie.... odkrece poduche opuszcze silnik troche i wytargam skrzyunie do góry z ukosa zobaczymy normalnie sie już wypina wszystko cacy ale blokuje ten przeklęty przegób wrrrr normalnie
jak zdejme to bd rozbierał trezba naprawić co sie popsuła a przynajmniej zdiagnozować....
kamyk212121
Badacz tematu
 
Posty: 201
Dołączył(a): 22 lut 2010, o 20:02
Lokalizacja: Płock/Gąbin

Postprzez topcom » 24 mar 2011, o 13:21

a ja mam podobny problem mam wyciągnięty silnik ze skrzynia i chce odkrecis skrzynie od silnika i tak jak kolege wyzej pisał ze blokuje przegub o kolo zamachowe i nie ma jak tego przekrzywiać i wyciągnąć macie jakaś rade ?
topcom
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 24 mar 2011, o 13:19
Lokalizacja: z domu


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron