Koło zamachowe ??

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Koło zamachowe ??

Postprzez ogon1992 » 15 kwi 2012, o 11:28

Panowie to może inaczej zapytam powie mi ktoś chociaż jakie koło zamachowe mam w swoim Golfiku 1.9 TDi to jest silnik 1z rocznik 94r. Bo znajomy mi coś powiedział ze u mnie mogę mieć oryginalnie jednomas wsadzony ????
ogon1992
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:10
Lokalizacja: Gdynia

Koło zamachowe ??

 

Postprzez Piaggio » 16 kwi 2012, o 09:59

W silniku 1z koło zamachowe ori było montowane jednomasowe. więc znajomy dobrze ci powiedział.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez ogon1992 » 16 kwi 2012, o 10:07

Dzięki Ci bardzo ;) A powiedz mi jeszcze czy nie bedzie problemu jak bym chciał w przyszłości wymieniać na dwumas ?? Bo Drażni mnie to rzucanie autem przy gaszeniu ;P a wiem że w dwumasie tego nie ma ;)
ogon1992
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:10
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Piaggio » 16 kwi 2012, o 16:07

Nie ma problemu z zamianą, jedynie sruby sa nieco dłuższe. tak to wszystko pasuje. Z tym ze ja na twoim miejscu nie zmienial bym na dwumasa, jest on sporo drozszy a i mniej wytrzymaly to ze ci auto szarpnie przy gaszeniu moze byc winna ktoras z poduszek
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez AdiK__ » 16 kwi 2012, o 16:24

Tak jak napisał Piaggio, takie przejście jest nieopłacalne większość ludzi przechodzi z dwumasy na sztywne żeby zmniejszyć koszta ale w druga stronę to nie słyszałem :D wsadź mu lepiej tarcze docisk od VR6 i będzie hulać ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez SotoM » 16 kwi 2012, o 19:27

zmiana koła nie konczy sie na zmianie śrub ale równiez zmianie na drugie sprzegło... :cwaniak: sprzegło od pełnego a od 2umasu rózni sie bardzo...
sprawdź poduchy silnika... albo zmien mk3 na mk4 tam masz 2umas i klape gaszaca co wplywa łagodnie na drgania... ;-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez ogon1992 » 16 kwi 2012, o 21:09

Ok dzięki Panowie bardzo trochę a nawet bardzo macie racje z tymi kosztami bo to rzeczywiście wszystko bym musiał wymienić a na to z 2 tyś by poszły a to słabo ;P

Ale tarcza i docisk to i tak czeka mnie wymiana bo już pedał wybiera na samym końcu ale co dziwne jeszcze się nie ślizga ;)

A z tymi poduchami to kurde też może być racja i bym się nawet nie zdziwił bo chyba tą na belce z przodu mam walniętą :(
ogon1992
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:10
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Piaggio » 16 kwi 2012, o 22:39

SotoM, nie chodzilo mi ze wymiana samych srub załatwi sprawe, zmieniając jedno masa na dwu trzeba wymienic komplet, zamach, tarcze i docisk, jest to logiczne, ale wlasnie zmiana na dwu masa łaczy sie ze sporymi kosztami, i napewno sporo wiekszymi niz w przypadku sprzegla jednomasowego.
ogon1992, sprawdz dokladnie poduszki, a co do wysokiego brania pedału, jezeli na 5 biegu sie nie slizga to poki co nie masz co sie martwic, zacznie sie slizgac wtedy wymiana.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron