któredy dolac olej do przystawki syncro

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

któredy dolac olej do przystawki syncro

Postprzez gczester » 29 sty 2010, o 13:52

panowie mam pytanie jak dolać olej do przystawki skrzyni biegów przenoszącej napęd na tył w golfie3 1,9 tdi syncro w mk2 olej dolewało się od góry a w trójce w tym samym miejscu otworu nie ma a przystawka nie ma chyba wspólnego oleju wraz ze skrzynią biegów
gczester
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 21:18
Lokalizacja: SKIERKI

któredy dolac olej do przystawki syncro

 

Postprzez SotoM » 30 sty 2010, o 15:18

z tego co mniej wiecej kojaże to rozdzielacz jest połączony własnie ze skrzynią i jest ten sam olej...ale nie jestem pewny na 100% w golfie 4ce banajmniej tak jest.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Repsol » 30 sty 2010, o 17:32

gczester, też wydaje mi się, że tam nie ma osobnego oleju. Z tego co się orientuje do zwykłej skrzyni wchodzi około 2l oleju, a do skrzyni syncro okolo 2,6l więc pewnie stad te ponad pól litra więcej. Ale tak jak kolega wyżej... tak i ja również głowy za to nie daję.

Miałem kiedyś syncro i z tego co się orientuje to tam nawet nie ma wlewu żadnego... o ile mnie pamięć nie myli to jest tam od góry tylko taki jakby walcowy odcisk/wgłębienie w obudowie i nic pozatym. A skoro nie ma wlewu to olej powinien być wspolny (to tak na chłopski rozum) Ja sobie tym glowy nie zaprzatałem bo wszystko u mnie smigało bez zastrzeżeń.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez tadpa » 17 paź 2010, o 22:15

A czy jest możliwość odłączenia tego syncro w obrębie tej przystawki bez demontażu tylnego wału (napędu).Pytam bo musiałem obciąć i ściągnąć metalowy kołnierz który jest z tyłu na tylnym napędzie-bodajże w/g rysunku nad sprzęgłem lepkościowym lub przegubem gumowo metalowym.Teraz jak jadę około 100/h-lub przy obrotach ponad 2 tys.to są drgania odczuwalne z tyłu no i hałas.Pod tym metalowym kołnierzem były takie małe plastikowe wałeczki-które się rozsypały i powylatywały,wtedy ten kołnierz dostał luzu i latał stukając w podłogę i inne metalowe rzeczy.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/042 ... e146f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c1a33.html
zbyck,vw golf kombi 1.9 tdi syncro
Avatar użytkownika
tadpa
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 sie 2009, o 09:10
Lokalizacja: Polska,Dolnośląskie


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości