Luz na lewarku i ciężko wchodząca piątka

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Luz na lewarku i ciężko wchodząca piątka

Postprzez krzysiello » 17 lis 2014, o 23:30

Mam problem z wrzuceniem 5 biegu, trzeba mocno dopchać lewarek żeby weszła inaczej zgrzytnie. Po zdjęciu mieszka widzę luzy w mechanizmie. Sama regulacja pomoże i jak to zrobić? Mam identyczny zestaw naprawczy jak tutaj http://allegro.pl/vw-golf-iii-3-zestaw- ... 09691.html ale u mnie nie ma czegoś takiego. Są jakieś wodziki czy coś takiego. Są zestawy naprawcze do tego czy coś? :)
krzysiello
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 14 paź 2014, o 18:20
Lokalizacja: Z Polski

Luz na lewarku i ciężko wchodząca piątka

 

Re: Luz na lewarku i ciężko wchodząca piątka

Postprzez pawelus6 » 18 lis 2014, o 15:21

krzysiello napisał(a):Mam problem z wrzuceniem 5 biegu, trzeba mocno dopchać lewarek żeby weszła inaczej zgrzytnie. Po zdjęciu mieszka widzę luzy w mechanizmie. Sama regulacja pomoże i jak to zrobić? Mam identyczny zestaw naprawczy jak tutaj http://allegro.pl/vw-golf-iii-3-zestaw- ... 09691.html ale u mnie nie ma czegoś takiego. Są jakieś wodziki czy coś takiego. Są zestawy naprawcze do tego czy coś? :)


Bo to jest zestaw naprawczy dla starszego typu wybieraków.

Jak zdemiesz mieszek to powinny tam być jak sie nie myle śruby na klucz 3 poruszaj lewarkiem i zobacz czy są na nich luzy - jak są to dokręć. Wtedy musisz zacząć szukac czy trzeba regulowac czy nie.

Druga sprawa, niech ktos porusza Ci lewarkiem a ty patrz na skrzynie od góry bo moze przy skrzyni byc luz na wybieraku, wszystko powinno sztywno siedzieć.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez krzysiello » 19 lis 2014, o 15:31

W którym miejscu te śruby dokręcić?
krzysiello
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 14 paź 2014, o 18:20
Lokalizacja: Z Polski

Postprzez pawelus6 » 19 lis 2014, o 20:44

krzysiello napisał(a):W którym miejscu te śruby dokręcić?


Tu są 2 przy skrzyni: (ZIELONE I CZERWONE KÓŁKO)
Obrazek

Sprawdź czy masz tam luz, na nich tez reguluje się biegi. Musisz na czuje zrobic bo nie pamiętam który za jaki ruch odpowiada.
Dodatkowo, sruba w czerwonym kółeczku jest mocowana przez taką gumową tuleje, na zdjęciu widac ze jest czasrna zobacz czy masz ją i w jakim stanie bo mogły pojawic się tez luzy.


Druga sprawa to regulacja w srodku:
Obrazek
Jak masz tą białą plastykową część pod tą zieloną sprężnką, i idzie tak jakby tuleja z lewej do prawej, po lewej stronie widać łepek od sruby, tam też da sie co nie co wyregulować.



Musisz po prostu znaleźć czy winnym luzom jest mechanizm przy skrzyni czy w srodku.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - - Trening - https://www.lukasztaff.pl - Trening



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości