Mam pytanie odnosnie lozyska tylnego...

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Mam pytanie odnosnie lozyska tylnego...

Postprzez Sebastian_golf » 21 paź 2008, o 09:45

Mam luz na lozysku z tylu. Jak podniose na lewarku to luz jest gora dol i na boki. Jak moge dobrac sie do lozyska? Czy po zdjeciu dekielka bedzie jakas sruba, ktora zkontruje ten luz?

Pozdrawiam

Seba
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Mam pytanie odnosnie lozyska tylnego...

 

Postprzez mani51 » 21 paź 2008, o 10:23

tu masz fotoporadę o wymianie łożyska i jak dokręcić łożysko też jest napisane :-D

http://www.golf3.pl/topics28/wymiana-lo ... .htm#86062
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Dzieki mani

Postprzez Sebastian_golf » 21 paź 2008, o 22:44

Dzieki.

Pozdro
Sebastian_golf
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 19 cze 2008, o 14:38
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Reiven » 22 paź 2008, o 11:40

Ja tylko chciałem dodać bo kolega opolanin tego nie zrobił że jeśli bęben nie che zejść ustawiamy go tak żeby otwór na śrubę koła był na wysokości cięgna samo regulatora tego do którego przymocowana jest ta pionowa sprężyna następnie wkładamy śrubokręt i popychamy to cięgno regulator się cofa i szczęki się schodzą wtedy bęben na pewno nam zejdzie.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mani51 » 22 paź 2008, o 18:55

Reiven napisał(a):ustawiamy go tak żeby otwór na śrubę koła był na wysokości cięgna samo regulatora tego do którego przymocowana jest ta pionowa sprężyna


pojęcia nie mam jak ten bęben ustawić według twojego opisu nie wspominając o tym że nie wiem jak tym śrubokrętem ruszać żeby zluzować szczęki a już dwa razy ściągałem bębny nie bez problemu i chętnie bym skorzystał z takiego triku no ale jak :?: :-| myślę że dobrze by było żebyś zrobił pare fotek przy najbliższej okazji i może udało by się je wrzucić do tej porady opolanina
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez pablomed » 22 paź 2008, o 21:47

mani51, chodzi o tzw klin regulujący szczęki, popatrz na dowolny rusynek bębna ze szczękami. Bęben jak jest wytarty nie chce zejść, jeśli się tego klina nie trafi śróbokrętem przez dziurę na śróbę koła i nie popchnie w kierunku jego szerszego końca.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mani51 » 23 paź 2008, o 06:10

pablomed, ja wiem o który klin chodzi bo już dwa razy to rozbierałem ale nie pamiętam dokładnie gdzie on jest a co dopiero jak ktoś nigdy nie widział wnętrza hamulca...ja już nie powinienem mieć mieć problemó bo ostatnim razem profesjonalnie :-P zeszlifowałem progi na bębnach
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez kger » 23 paź 2008, o 07:15

Otwór na śrubę bębnie ustawia się mniej więcej na godzinie 15-j dla prawego koła, a na 9-j dla lewego. trzeba wsunąć płaski wkrętak i (trzymając bęben zablokowany) podważyć klin do góry. Można go wyczuć po sprężynie pionowej. Łatwiej jest podważyć, jeśli druga osoba naciśnie na chwilę hamulec zasadniczy i robi się to w momencie puszczania pedału ;-)
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez opolanin » 23 paź 2008, o 10:02

Reiven, mani51, macie rację czekam na fotki i wspólnie poprawimy :-)
opolanin
 


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości