Olej do skrzyni biegow golf 1.8 97 rok

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez jarekddz » 9 cze 2009, o 19:13

SOTOM
kompletnie nie znam się na budowie skrzyni, więc nie wiem co miałbym wymienić.
Ile taka linka kosztuje i za ile za to mechanior weźmie?[/b]
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Legionista » 9 cze 2009, o 21:58

jarekddz napisał(a):Ile taka linka kosztuje i za ile za to mechanior weźmie?[/b]


Linka kosztuje od 70 - do 120 zalezy jaka firma
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez jarekddz » 9 cze 2009, o 22:00

No to widzę, że czekają Mnie niezłe wydatki na Golfa... :-|
Poza tym to nie musi być linka, a może być to jabłko adama na drążku czy coś tam. Albo sztywne linki zmiany biegów... Twojego pomysłu Bemo...
suuuuperrrr się jeździ, ale te wydatki na Golfa już Mnie zaczynają lekko wnerwiać
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Legionista » 9 cze 2009, o 22:07

jarekddz, Jarku u mnie ja knie wchodziła jedynka do wyrobiła sie sztywna linka zmiany biegów. uciebie moze tez byc podycha pod skrzynia . trzeba sprawdzic wszystkie teorie

[ Dodano: 2009-06-10, 17:53 ]
jarekddz napisał(a):2 litry to się wlewa, ale ile się kupuje... ?


Kupuje sie w opakowaniu 1 litrowym.. koszt zalezy od firmy od 20 do 50 zł za litr
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Jacol » 17 cze 2009, o 16:37

Zadalem pytanie maialem do Mobila odnosnie oleju i o to co mi odpisali:

--------------------------------------------------------------
Od: techdeskeurope@exxonmobil.com

Do: <clau########tlen.pl>
Temat: Re: #155992-PL(PL) - No Translation for Subject - Smary - pytanietechniczne and Language - PL
Data: 17 czerwca 2009 15:29

[do książki]
[pokaż/schowaj nagłówki]
[zablokuj]



Dzien Dobry,

Z uwagi na roznice w budowie oraz dzialaniu obu typow przekladni mamy 2
typy olejow, ktore roznia sie lepkoscia oraz zawartoscia dodatkow.
Poniewaz przekladnie manualne wymagaja stosowania olejow bardziej lepkich -
wlanie oleju zbyt malo lepkiego moze spowodowac szybsze zuzycie, zatarcie i
w konsekwencji uszkodzenie mechanizmu. Zbyt cienka warstwa oleju nie jest w
stanie wystarczajaco chronic elementy wymagajace smarowania. Typowe
wlaciwosci fizyko-chemiczne obu typow olejow zawarte sa w kartach produktow
na naszej stronie internetowej.

pozdrawiam
Marta Sobolewska
THD Engineer
Technical Help Desk - Europe Africa Middle East
ExxonMobil Business Support Center Czechia s.r.o., Vinohradská 2828/151,
130 00 Praha 3, Czech Republic

E-mail: techdeskeurope@exxonmobil.com
Phone: 00 800 4411 603 - PL
0 800 0282 851 - UK
Fax: 00 420 221 457 777

Confidentiality & Internet disclaimer
This communication may contain confidential information and is intended
only for the addressee and may be legally privileged and exempt from
disclosure under applicable laws. If you are not the addressee, you are
kindly requested to notify us that you have received this message in error.
Then delete this message without copying it. Any use, dissemination, or
reproduction of this message is strictly prohibited. E-mail transmission
cannot be guaranteed to be secure or error free as information could be
intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or
contain certain viruses. The sender therefore does not accept liability
for any errors or omissions in the contents of this message which arise as
a result of e-mail transmission. If verification is required, please
request a hard copy version. The information and recommendations contained
herein may be confidential and may also contain privileged information or
work product and is to the best knowledge and belief of ExxonMobil accurate
and reliable as of the date issued.



<clau@tlen.pl>

To
06/09/2009 <TechDeskEurope@exxonmobil.com>
11:36 AM cc

Subject
#155992-PL(PL) - No Translation for
Subject - Smary - pytanie techniczne
and Language - PL




The following inquiry was sent through:
Brand: MOBIL
First Name: Jacek
Last Name:
Position Title:
E-mail: clau####tlen.pl
Company:
Address:
Country: Polska
Phone:
Fax:
Current Customer: Yes
Question:
Witam!

Chciałbym się dowiedzieć czym różni się olej syntetyczny do
przekładni
manualnej od oleju synt. do przekładni automatycznej ? Różnica w cenie
jest
prawie dwukrotna na korzyść oleju do skrzyni automatycznej. Wiele osób
leje
go do skrzyni manualnych.

Prosiłbym o wyjaśnienie tematu.
---------------------------------------------------------------------


Czy maja racje czy moze naciagaja to juz kazdy sam sobie odpowie.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości