Pedał sprzęgła w podłodze...

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Pedał sprzęgła w podłodze...

Postprzez BORYSKA » 3 lut 2010, o 21:05

Siemka

Wyciągałem ostatnio silnik wraz ze skrzynią i chyba popełniłem błąd, bo nie zabezpieczyłem linki sprzęgła z automatyczną regulacja. Teraz przy wciskaniu sprzęgła opór czuć dopiero "przy samej ziemi" a pedał nie odbija i zostaje mniej więcej w połowie wysokości. Silnik co prawda zostaje wysprzęglony i biegi ładnie wchodzą jednak szkoda mi trochę nowej tarczy.
Czy można to jakoś naprawić (wyregulować)? Czy może będę musiał ratować się wymianą linki sprzęgła?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Pedał sprzęgła w podłodze...

 

Postprzez malapawel » 3 lut 2010, o 21:48

slyszalem od mechanika ze jak linka z regulatorem walnie to leiej kupic te bez regulacji auto bo z auto kosztuje kolo 200zl
malapawel
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 29 sie 2008, o 16:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: kombi

Postprzez Sivy » 3 lut 2010, o 23:42

BORYSKA napisał(a):Czy można to jakoś naprawić (wyregulować)? Czy może będę musiał ratować się wymianą linki sprzęgła?


Jak sie zapielo to juz po lince.
Nowa z samoleguratorem kosztuwala mnie jakis rok temu 90 zl.
Mozesz zalozyc tez zwykla, taka jakie byly w Golfie II.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez SotoM » 4 lut 2010, o 15:06

rozciagasz regulator na maxa skręcasz go i chowasz spowrotem, nakładasz na łapę, rozciagasz go i powinno być dobrze...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Sivy » 4 lut 2010, o 15:11

SotoM napisał(a):rozciagasz regulator na maxa skręcasz go i chowasz spowrotem, nakładasz na łapę, rozciagasz go i powinno być dobrze...


Taka operacja mi sie nie udala.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez BORYSKA » 4 lut 2010, o 15:33

SotoM napisał(a):skręcasz go


Chwila, chwila... Jak mam go skręcić?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez SotoM » 4 lut 2010, o 22:59

nie wiem jak ci to wytłumaczyc... tą zewnetrzną osłone na samoregulatorze co sie przekreca w P i L str. czajsz

[ Dodano: 2010-02-04, 22:00 ]
Sivy napisał(a):
Taka operacja mi sie nie udala.

bo samoregulator sie rozsypał...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez BORYSKA » 4 lut 2010, o 23:01

SotoM, chodzi o tą plastikową tuleję z wycięciami na kołki? Ta którą można obrócić ale tylko w ograniczonym zakresie?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez SotoM » 5 lut 2010, o 17:12

tak jest- o niej piszę.... i jak??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez BORYSKA » 5 lut 2010, o 20:37

Nie mam ostatnio zbytnio czasu bo od rana do nocy siedzę w pracy. Wczoraj udało mi się tak ustawić napinacz, że ma dużo luzu ale nie przeszkadza to w jeździe. Nie ślizga i nie męczy zbytnio skrzyni- póki co biegi wchodzą jak w masełko... ;-)
We wtorek będę miał trochę czasu to postaram się zrobić tak jak napisał SotoM,
Może dam sobie radę.
Pozdro
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości