pomocy

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

pomocy

Postprzez marcinkazimierz » 8 lis 2012, o 22:02

mam problem wiem ze polecial przegub ale jak sprawdzic który wewnetrzy czy zewnetrzny , wibruje jak dodaje gazu terkocze zarowno na prostej jaki w zakretach( w zakretach bardziej). po zdjeciu mozna jakos w reku to sprawdzic? jutro kolega bedzie rozbieral ale niewiem który wymienic
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

pomocy

 

Postprzez jasiu0997 » 9 lis 2012, o 00:04

wejdz do kanału i niech ktoś pojezdzi przód tył a Ty wysłuchaj gdzie słychać i tyle :)
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez pietrasiak2 » 9 lis 2012, o 07:32

Podnieś przód skręć kołami,zakręć ręką będziesz słyszał i czuł gdzie strzela , obstawiam zewnętrzny,sprawdź dokręcenie wewnętrznego :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez marcinkazimierz » 10 lis 2012, o 10:01

dzięki zewnętrzny przegub wymieniony i koncowka drazka , wiec zbieznosc mnie czeka:/
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pietrasiak2 » 10 lis 2012, o 20:19

Autko jeździ? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez marcinkazimierz » 11 lis 2012, o 11:34

tak zbieżność niby zrobiona ale jednego kata nie udało się ostawić 0,2 stopnia poza skala :/

o tyle dziwne ze jak ustawiali katy w powietrzu to bylo jeszcze w skali jak opuscili juz wyjechal poza a regulacja sie skonczyla, zbieznos idealnie w skali
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Matiuas » 11 lis 2012, o 14:02

marcinkazimierz napisał(a):ale jednego kata nie udało się ostawić 0,2 stopnia poza skala

Trzeba rozwiercić mocowanie amortyzatora do zwrotnicy i będzie w skali bo będzie większy zakres ruchu. Ciekawi mnie co to za warsztat że tego nie zrobili, max 15 minut dodatkowej roboty.
Możliwe że jest delikatnie ugięta zwrotnica lub wahacz, wizualnie ciężko to stwierdzić.
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Kutasinski » 11 lis 2012, o 16:52

Możliwe że jest delikatnie ugięta zwrotnica lub wahacz, wizualnie ciężko to stwierdzić.


Prędzej wachacz.
A łożysko amortyzatora jest ok?
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marcinkazimierz » 11 lis 2012, o 20:02

dzieki koledzy narazie zlewam temat bo i tak nad programowo wsadziłem kasy. sama zbieznosc jest idealnie w skali
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron