Potrzebne zdjecie mocowania linki sprzegla przy lapie

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 26 wrz 2011, o 11:25

Idac dalej to brakuje "odbijaka" (15) bo jakby byl to by lapa nie spadla na sam dol, wtedy dzwignia by nie wybila korka, wtedy lozysko by nie wypadlo. Reakcja lancuchowa :-?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez SotoM » 26 wrz 2011, o 21:08

no ale juz wiesz co jest w5 ... tylko załatwiac graciochy i składac ten bufet...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 26 wrz 2011, o 21:45

Co za g!!! :-x :-x

Lozysko wsadzone, jak dobrze chwyci sie lape i ja podniesie to da sie wysprzeglic.
Ale linka z samoregulatorem jest do dupy. Zamiast ciagnac linke i podnosic lape to ona sie zwija po przycisnieciu pedalu i rozciaga po jego podniesieniu. Nie musze mowic, ze nie wysprzegla, a pedal sprzegla sam nie chce wrocic od podlogi.
W ETKA nie widze linki do golfa3 bez samoregulatora. Czy z dwojki bez samoregulacji pasuje i jaki tego numer.
No chyba, ze cudownie da sie zreanimowac ta gowniana linke z samoregulatorem. :kwasny:
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 27 wrz 2011, o 10:40

Bradley, normalnieeee patrz chłopaku... :-) patrz co ci znalazłem i to u nas
http://www.golf3.pl/topics7/za-mocno-na ... t14060.htm
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 27 wrz 2011, o 11:51

Ale ja nie mam problemu ze zbyt napieta linka tylko ze zbyt luzna. Ten samoregulator nie blokuje sie. Sciskam go rekami, zakladam te plastikowe uszy, pozniej zakladam linke na pedal i lape i po wcisnieciu pedalu dalej linka zwija sie w harmonijke.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 28 wrz 2011, o 22:20

to czyli zje 8-) na... ty od mk2 powinna pasic od 1,6 w góre... weź tego smiecia na wzór zebys miał mocowanie na pedał i cos moze w sklepie dobierzesz....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 30 wrz 2011, o 15:32

Bylem dzis w sklepie i linka z golfa 2 na dlugosc taka sama, reczna regulacja luzu ale mocowanie przy lapie troszeczke inne. W mk3 jest takie okragle ucho, w mk2 prostokatne. Ale mysle ze daloby rade to zalatwic. Gorzej przy pedale bo mk3 ma okragly zaczep a mk2 ma podluzne ucho ktore nijak nie pasuje na pedal.
Byla tez w sklepie linka z reczna regulacja z mocowaniem jak mk3 ale dluzsza o 3cm.
Stwierdzilem, ze z tej linki, ktora mam i tak juz jest kupa wiec rozebralem samoregulator. Okazalo sie, ze dziadostwo zacielo sie w srodku.
Jest tuleja w ktorej poruszaja sie 2 tloczki. I pod jednym tloczkiem jest sprezyna ktora ma powodowac ze jeden tloczek dobija do drugiego i kasuje sie luz. Jak sie mocno szarpnelo za linke to tloczek odbijal i samoregulator dzialal jak trzeba. Ale tylko po zamontowaniu w aucie odrazu sie psulo, zacinalo i miedzy jednym a drugim tloczkiem byl luz na 3cm.

Postanowilem, ze nie bedzie samoregulatora i wykrecilem dluga sprezyne na lince o polowe jej zakresu, na koniec linki miedzy otwor w skrzyni do mocowania a gumowa tulejke linki dalem duza podkladke-nakretke-podkladke-nakretke-podkladke. Generalnie jakies 3cm. I jak reka odjal.
Pedal sztywny, twardy, sprezynuje pieknie i wysprzegla. Jak chce zeby bral tuz przy podlodze to 2 podkladki, jak mniej to jedna podkladka, jak jeszcze mniej to tak jak jest ;)
Trzeba bedzie prowizorke zmienic w cos lepszego, skrocic mocowanie linki przy lapie i bedzie dobrze.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron