Porcja nowych zdjec:
Tak wyglada to teraz kiedy linka sie zerwala i lapa sprzegla spadla przez co dzwignia 12 wypchnela dekiel (9), zaslepke
<
Drazek wylaczania mozna normalnie wyjac uzywajac szczypcow
To jest maksymalny zakres ruchu lapy sprzegla gdy wlozony jest drazek wylaczajacy do skrzyni
<
A to maksymalny zakres ruchu dzwigni wylaczajacej gdy lapa sprzegla jest maksymalnie w gorze (w zasadzie to jest w tym samym polozeniu co zdjecie powyzej z wlozonym drazkiem)
<
Wyjety drazek
Wkladajac drazek do srodka i pchajac w niego z calej sily nic sie nie dzieje (to az tak duzej sily trzeba zeby wylaczyc sprzeglo?
No i pedal sprzegla sam nie chce powrocic do gory o czym pisalem wczesniej.
Ruch sprzegla do gory powoduje lapa sprzegla, ktora samoistnie opada? Jesli tak to opada tylko z powodu tego ciezarka ktory na niej jest zamocowany czy ruch opadajacy wspomaga drazek wylaczajacy ktory powinien sprezynowac i naciskac na dzwignie (12) a ta pchac lape w dol ?