problem z poloska i skrzynia:((((

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

problem z poloska i skrzynia:((((

Postprzez grzesiek8107 » 28 mar 2009, o 23:17

witam
powiedzcie czy po slozeniu skrzyni biegow obracajac poloska powinno sie obracac zebatka ta ktora dociska sprzeglo? bo nie wiem czy nic mi sie nie zrabalo w skrzyni bo podczas zakladania skrzyni wpadla mi do kanalu ale cale szczescie spadla na piach.podczas zakladania skrzyni polos byla tak jakby zablokowana tzn wykrzywiona po odkreceniu kilku srubek od poloski naprostowala sie wiec juz nie rozkrecalem i nie wiem czy nic sie nie zrabalo w polosce w skrzyni. no chyba ze tak powinno byc
grzesiek8107
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 16:54
Lokalizacja: głogów

problem z poloska i skrzynia:((((

 

Postprzez SotoM » 28 mar 2009, o 23:48

jaka zebatka która dociska sprzegło...?? :-| nie moge zrozumieć tego co napisałeś - a czytałem to kilka razy....i nie czaję....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez grzesiek8107 » 29 mar 2009, o 11:30

tak chodzi o ta zebatke co dociska sprzeglo.. moze wytlumacze inaczej.
po zlozeniu sprzegla powinna wystawac tuleja od tarczy na zewnatrz i po zalozeniu skrzyni do silnika trzeba ucelowac zeby ten bolec zebaty w skrzyni wszedl w ta tuleje. i poskrecac skrzynie do silnika.
przy skrzyni jest zamocowana poloska i ktora jak obracam to powinno sie krecic to kolo zebate co dociska sprzeglo?

[ Dodano: 2009-03-29, 13:06 ]
ta zebatka o ktorej pisalem to kolo zamachowe.
grzesiek8107
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 16:54
Lokalizacja: głogów

Postprzez SotoM » 29 mar 2009, o 22:54

aaaaaaaaaaa. a to nie!! jeśli nie masz wbitego biegu to kręcąć półoskami bedze sie tylko kręcił mechanizm róznicowy w skrzyni. a jesli zapniesz bieg to jak chwycisz za półoske czy za koło jezdne to bedziesz jedno krecił do przodu a drugie bedzie sie kręcić do tyłu bo dział mechanizm różnicowy. a jak masz zapiety bieg i 2ma kołami chcesz zakręcić do przodu to nie dasz rady bo wtedy jest przeniesianie napędu z silnika na skrzynie.i nie bedziesz miał nawet siły aby to ruszyć.
chyba ze tobie chodzi o to ze jak spadło ci to koło zamachowe na glebe to odpadł wieniec z koła zamachowego...ten który służy do zazębiania sie z rorusznikiem do odpalenia silnika.- to nalezy wymienic koło zamachowe. bo je sie zakłada na gorąco- grzejąc palnikiem.
i moze być tak ze jesli je napijesz na zimno to jak bedziesz chciał odpalić silnik to wieniec zacznie sie obracać po kole i nawet silnika nie ruszy...
chyba dobrze zrozumiałem o co ci chodzi z tą zębatką ;-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez LeszekGT » 29 mar 2009, o 23:30

A może chodzi mu o docisk...? :niepewny:
Avatar użytkownika
LeszekGT
VIP
 
Posty: 1399
Dołączył(a): 11 lut 2009, o 17:59
Lokalizacja: WZ

Postprzez SotoM » 29 mar 2009, o 23:31

napewno nie o docisk bo u was jest sprzęgło od dupy strony...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości