rafal_tc napisał(a):1. Wrzuć bieg 3 ( czyli tak jak mówisz wrzuć piątkę żeby wskoczyła 3 )
2. Odkręć opaskę tulei wybieraka
3. Przestaw gałkę biegów w lewo ( tam gdzie powinna być 3).
4. Zakręcasz opaskę tulei wybieraka
Najlepiej do tego zapewnić sobie pomoc znajomego ( jeden w samochodzie drugi pod maską )
Warto też wymienić plastikowy element dzięki czemu nie będzie lub zmniejszą się luzy na lewarku zmiany biegów.
Pozdrawiam, Rafał
Dzięki za informację. Mógłbyś jeszcze wskazać nr tej opaski na rysunku podanym w pierwszym poście i numer tego plastikowego elementu?
Byłbym bardzo wdzięczny, z resztą już sobie poradzę
Edit:
Mam jeszcze pytanka
Wymieniłem część oznaczoną zielonym kwadratem.
Czy w pkt nr 1, pod tym kapslem powinien być zalany jakiś olej?
Bo wymieniona część miała po obu stronach simering.
Czy regulacja punktów 2 i 3 powinna pomóc? (nr 2 trochę różni się od mojego, ale reszta jest ta sama)
I czy w ogóle w całej tej części (wybierak?) powinno być coś nasmarowane, bo całość jest sucha
Zdjęcie znalazłem w internecie