Problemy z biegami

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 24 maja 2012, o 21:14

Raczej problem nie tkwi w regulacji wybieraka/biegów a raczej w zregenerowaniu lewarka lub wyaminy na drugi sprawny.
a po cos ty kupował III'ke po przekładce na silnik z II'ki...?? :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez SotoM » 24 maja 2012, o 21:20

a jaki olej zalałes??
spróbuj moze przeregulowac biegi... bo moze za płytko sie zazębiaja tryby i synhronizator sie nie zamyka a temp pleju powoduje ze tryby sie wyslizguja... mozesz spróbowac sakrzynie zalac 80W90 olej jest gestrzy i troszke lepiej bedzie sie lepił...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez zyga87 » 24 maja 2012, o 22:33

SotoM napisał(a):Raczej problem nie tkwi w regulacji wybieraka/biegów a raczej w zregenerowaniu lewarka lub wyaminy na drugi sprawny.
a po cos ty kupował III'ke po przekładce na silnik z II'ki...?? :-)


Aha to muszę to na weekend zobaczyć dokładnie , ale nie wiem czy skrzynia jest od mk3 czy od mk2 i jakiego lewarka szukać jak by w tym tkwił problem. A kupiłem taki by akurat nic innego nie było a silniczek zdrowy i sadzę ze da się go trochę podrasować . :-D
Avatar użytkownika
zyga87
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20 maja 2012, o 21:01
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Postprzez SotoM » 26 maja 2012, o 10:09

zyga87 napisał(a):ale nie wiem czy skrzynia jest od mk3 czy od mk2
a to jest wszystko do sprawdzenia... wystarczy zalesc oznaczenie skrzyni... ibedzie wszystko wiadomo.
zyga87 napisał(a):jakiego lewarka szukać jak by w tym tkwił problem.
sprawnego nie wiem czy od IIki podejdzie do IIIki - mocowanie do tunela bo na łaczenie przy skrzyni napewno bedzie bo tam jest nawet regulacja na tej wlasnie obejmie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Nie wchodzą biegi

Postprzez golf 1.4 » 27 maja 2012, o 22:16

Witam wszystkich. Mam golfa III 93r. 1.4 ABD i od pewnego czasu nie mogę wrzucić 4go biegu;/ muszę kilka razy próbować i po którejś próbie wejdzie. Mam też małe problemy z redukcją na 2 bieg. Czy jest to jakaś drobna usterka i da się to zrobić jakimś zestawem naprawczym czy to coś poważnego?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golf 1.4 » 27 maja 2012, o 22:58

Z tą dwójką to może być wina synchronizatora, a że Ci ciężko biegi wchodzą to wymiana oleju by się przydała.
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Wchodzi tylko luz i 3(prawdopodobnie)

Postprzez Emsser » 28 maja 2012, o 13:55

Witam mam wielki problem z golfem 3 1.9 TDI 1Z

Lewarek wchodzi normalnie na wszystkie pozycje ale mogę zrobić tylko luz i 3(Niezależnie czy lewarek jest na 1 2 4 5 wstecznym). Sprzęgło jest sprawne. W czym może leżeć przyczyna?

Dzieje sie tak zarówno na odpalonym i zgaszonym silniku.
Emsser
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 15:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez pietrasiak2 » 28 maja 2012, o 14:51

Wybierak przy skrzyni sprawdzałeś ? Chodzi nic się nie wypieło , urwało? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Bradley » 28 maja 2012, o 19:05

Jak kolega wyzej pisze. Sprawdz wybierak. Spod maski da sie wrzucic 3 i 4 bez problemu, jesli tylko dzwignia nie jest zlamana.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 28 maja 2012, o 20:53

no napewno odrazu mechanik do skrzyni nie bedzie ci sie dostawał wiec nie panikuj... prowadz go do byle jakiego mechanika problem prawdopodonie tkwi w układzie setrujacym... moze lawerak ma dos życia moze przy skrzyni sie cos wyrobiło...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Emsser » 29 maja 2012, o 20:25

Ułamał sie plastik przy wybieraku koszt 50 zł 20 min roboty i biegi wchodzą lepiej niż wchodziły.

Dziękuje za pomoc w diagnozie :)
Emsser
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3 kwi 2012, o 15:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez paliwo » 29 maja 2012, o 22:38

zobacz na cięgle co idzie od wajchy do skrzyni, tylko trzeba trochę wyregulować.
Ja raz miałem że jabko było już wyrobione wymieniłem i była gitara
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości