Moderator: Moderator
klimek1990 napisał(a):paliwo napisał(a):Synchronizator do wymiany piątego biegu
Jednak nie, po wlaniu oleju jest OK.pietrasiak2 napisał(a):klimek1990 napisał(a):W skrzyni okazało się ze nie bylo oleju, wlałem 1.6l aż wylatywał przez wlew i biegi chodzą o wiele lepiej, nic nie wyje. Zobaczymy na trasie jak bedzie
Pojeździj i zobaczysz może się nie przytarła , ale sprawdź czy nie masz wycieków bo 1,6l to 1/2 stanu . Bo w zależniści od mod wchodzi albo 2l lub 3,1 l
Zrobiłem 120km i bez żadnego szwanku
Sprzęgło się nie rozłącza
- Istnieje zbyt duży odstęp tarczy od sprzęgła. Dzieje się tak dlatego, że przed montażem tarcza nie została sprawdzona.
- Powodem nie rozłączania się sprzęgła może być także zakleszczenie się tarczy sprzęgła na wałku sprzęgłowym, gdyż profil wielowypustu został przy montażu uszkodzony lub piasta albo wałek sprzęgłowy są skorodowane. Najlepszym wyjściem będzie oczyścić i nasmarować skorodowane części.
- Także okładzina na kole zamachowym może przykleić się do tarczy dociskowej. Jest to spowodowane tym, że sprzęgło pozostawało niewciśnięte przy dłuższej przerwie w użytkowaniu pojazdu. Żeby rozwiązać ten problem wystarczy oczyścić skorodowane części łącznie z powierzchnią okładzin.
- Tarcza sprzęgła może przykleić sie do koła zamachowego lub płyty dociskowej. Przyczyna tego jest prosta – kurz z okładzin skleja części. Niestety będziemy musieli wymienić okładziny.
Powrót do Napęd i skrzynia biegów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości