marcin92golf,
pepi, zobaczcie w jakim stanie macie wałek zwrotny zmiany biegów, bo jeżeli wytarła się ta kulka odpowiedzialna za przesuwanie mechanizmu od cięgieł, to nawet 73 litry nowego oleju nie pomogą.
Najprościej sprawdzić ze środka jaki luz ma lewarek w położeniu luz przód-tył zanim zacznie wrzucać właściwy bieg.
Jak sporo to luk pod maskę i kierować się ręką po linii lewa lampa (kierowcy)-blok silnika i za nim natraficie na owy mechanizm.
Tu dokładnie o co kaman:
http://www.golf3.pl/topics28/kasowanie- ... t39057.htm
Jeżeli element jest mocno złachany to sama zmiana jego poprawia komfort biegów i niweluje zgrzytanie, u mnie zgrzytało ciągle przy wrzucaniu na dwójkę, teraz po wymianie tego ustrojstwa muszę naprawdę szybko to zrobić i przy bardzo wysokich obrotach żeby zgrzytnęło. Przy okazji dużo przyjemniej się zmienia biegi
Nie twierdzę że olej nic nie da, ba, da na pewno i u siebie też będę zmieniał niedługo jak się uda, ale patrz wyżej
