wyregulowanie tego ma znaczenie, ja miałem taki sam problem, bez przejścia z dwójki o jedynce nie było mowy , wstecznego prawie nie miałem. Zlokalizowałem luzy i na pierwszy strzał regulacja drązka zmiany biegów ( opis znajdziesz na forum w poradach ), przy okazji zauwazyłem ze miałem pękniętą blaszkę zaznaczoną na niebiesko na foto , pod która było jabłuszko ( czerwone ) kołatające się dziwnie lużno w miseczce ( zielone )
całosć wymieniłem oczywiscie
dalsze luzy znalazłem na tym małym drazku plastikowym
i na tym dłuższym ( czerwony) który nie dość ze był lużny na końcówkach to jeszcze krzywy
pozostał mi jeszcze luz w jednym miejscu ale nie biorę się za to bez kanału, za pare tygodni idę na urlop to bedzie czas. Po regulacji, wymianach jak opisałem jest dużo dużo lepiej, czasem mi jeszzce zgrzytnie 3 ale to bardziej przy redukcji niż przejściu z 2 . Myślę że jak uporam się z tym resztkowym luzem to problem ustąpi.
czesci kupowałem
tutaj
klik
klik
nie brałem oczywiście najtańszych ale nie siegałem tez po te z najwyższej póły, biorąc pod uwage ceny sklepowe to wolałem zamówić i dopłacic kurierowi i tak będziesz do przodu. W sklepie za mały drążek usłyszałem 35 zł blizej niesprecyzowanej firmy mającej siedzibę w południowych prowincjach Chin