Problemy z biegami

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez ci-nek » 6 gru 2011, o 17:41

a różnica 100-130zł, nie wiem z czego wynika...
ci-nek
Gaduła
 
Posty: 738
Dołączył(a): 15 maja 2011, o 22:05
Lokalizacja: Białystok/Warszawa

 

Postprzez Piaggio » 6 gru 2011, o 18:17

ci-nek napisał(a):Panowie, jaka jest różnica w wymianie "komplet" a "nie-komplet". Czy komplet to tarcza + docisk?

komplet czyli Tarcza, docisk i łożysko oporowe
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

szarpie 4 bieg w automacie gol 3 kombi

Postprzez szary36 » 9 gru 2011, o 11:32

Widze koledzy ze nikt nie jest w stanie doradzic konkretnie co moze byc przyczyna szarpania przy włanczaniu sie 4 biegu w automacie w golfie 3 1.8.benzyna.olej i filtr jest ok-na tym akurat sie znam...
adam
szary36
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 lut 2010, o 08:56
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Marian0753 » 9 gru 2011, o 12:08

Jak szarpie to prawdopodobnie końcówka skrzyni. W każdej automatycznej przekładni szarpanie nic dobrego nie wróży. Są zakłady specjalizujące się w naprawie skrzyń automatycznych ale to wiadomo drogi interes we. poszukać używanej w lepszym stanie. Użytkownik nie mający pojęcia o tych skrzyniach może co najwyżej zmienić w niej olej i filtr nic więcej.
Marianowe mk3 ZAPRASZAM KLIK!!!
Avatar użytkownika
Marian0753
Badacz tematu
 
Posty: 275
Dołączył(a): 30 lis 2010, o 15:08
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez prekursor » 9 gru 2011, o 12:11

Na Twoim miejscu szukałbym nowej skrzyni. Podejrzewam, że koszt naprawy przewyższy koszt używki.
Avatar użytkownika
prekursor
Badacz tematu
 
Posty: 160
Dołączył(a): 9 gru 2010, o 13:04
Lokalizacja: DM/LW

Nie wchodzi 1 bieg. co zrobic? pomocy

Postprzez JaGGerman » 13 gru 2011, o 20:33

witam. tak jak w temacie. nie chce wejsc jedynka. wchodzi jak sie pomecze, z dwojki na przyklad albo podobnie jak wsteczny tylko wrzucac wczesniej. pozostale biegi wchodza normalnie. jak to naprawic?
"JaGGerman"
Rolling Stones
JaGGerman Rolling Stone
JaGGerman
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 lis 2011, o 08:59
Lokalizacja: WPN

Postprzez arthorius » 13 gru 2011, o 20:37

Sprawdź wybierak i cięgna.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez JaGGerman » 13 gru 2011, o 20:40

a jak sprawdzic wybierak i ciegna? gdziee to sie znajduje?
"JaGGerman"
Rolling Stones
JaGGerman Rolling Stone
JaGGerman
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 lis 2011, o 08:59
Lokalizacja: WPN

Postprzez Piaggio » 14 gru 2011, o 09:43

Na sam poczatek może warto było by wymienic olej w skrzyni,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Frykaz90 » 14 gru 2011, o 11:53

Cos sie Panu konczy ... albo wina linki sterujacej sprzeglem .
Wóz albo Przewóz ;)
Frykaz90
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3 lis 2011, o 10:26
Lokalizacja: Toruń/Zielona Góra

Postprzez JaGGerman » 14 gru 2011, o 14:12

olek w srzyni jest wymieniony na mobil gl5 75w90. a czy ustawienie dzwigienki w kokpicie ma jakies znaczenie?
"JaGGerman"
Rolling Stones
JaGGerman Rolling Stone
JaGGerman
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 29 lis 2011, o 08:59
Lokalizacja: WPN

Postprzez thomasg » 14 gru 2011, o 21:58

wyregulowanie tego ma znaczenie, ja miałem taki sam problem, bez przejścia z dwójki o jedynce nie było mowy , wstecznego prawie nie miałem. Zlokalizowałem luzy i na pierwszy strzał regulacja drązka zmiany biegów ( opis znajdziesz na forum w poradach ), przy okazji zauwazyłem ze miałem pękniętą blaszkę zaznaczoną na niebiesko na foto , pod która było jabłuszko ( czerwone ) kołatające się dziwnie lużno w miseczce ( zielone )
Obrazek
całosć wymieniłem oczywiscie

dalsze luzy znalazłem na tym małym drazku plastikowym

Obrazek

i na tym dłuższym ( czerwony) który nie dość ze był lużny na końcówkach to jeszcze krzywy :-|

Obrazek

pozostał mi jeszcze luz w jednym miejscu ale nie biorę się za to bez kanału, za pare tygodni idę na urlop to bedzie czas. Po regulacji, wymianach jak opisałem jest dużo dużo lepiej, czasem mi jeszzce zgrzytnie 3 ale to bardziej przy redukcji niż przejściu z 2 . Myślę że jak uporam się z tym resztkowym luzem to problem ustąpi.


czesci kupowałem tutaj

klik
klik

nie brałem oczywiście najtańszych ale nie siegałem tez po te z najwyższej póły, biorąc pod uwage ceny sklepowe to wolałem zamówić i dopłacic kurierowi i tak będziesz do przodu. W sklepie za mały drążek usłyszałem 35 zł blizej niesprecyzowanej firmy mającej siedzibę w południowych prowincjach Chin :lol:
Ostatnio edytowano 15 gru 2011, o 19:55 przez thomasg, łącznie edytowano 1 raz
był MÓJ DRAGOONGREEN jest Borówka VARIANT
Avatar użytkownika
thomasg
Gaduła
 
Posty: 508
Dołączył(a): 26 mar 2011, o 16:17
Lokalizacja: 44-335

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron