i po co te spiecia...
xpiotrekx napisał(a):zauważyłem że na lewym przegubie wewnętrznym a dokładnie na jego osłonie mam wyciek oleju.
wiec odpowiedź.
-uszczelniacz półosi napedowej (flanszy brzegubu wewnętrznego)
-zaslepka (uszczelniacz) wieloklinu flanszy przegubu.
jeśli zaslepka wieloklinu bedzie dziurawa - a tak robia co niektórzy garażowcy ze aby je wyciagnac robią dziurę i wydłubuja go- robia to co maja zrobic przy skrzyni nie kupujac nowej zalepki tylko smaruja ja grubo jakims klejem lub silikonem i wbijaja spowrotem a po jakims czasie silikon puszcza i olej skrzyniowy przez otwór przedostaje sie do wnetrza przegubu wewnetrznego gdzie miesza sie ze smarem przegubu i wylatuje przez mocowanie srybami osłony z blachą na zawnatrz i stąd olej na osłonie przegubu wewnetrznego.- z taka usterka kiedyś kupiłem byłą 2u litrówke...
po za tym kolega nasz i tak i tak msi pojechac na warsztat bo sam sobie tego nie zrobi...
ale przy najmniej wie ze sa 2ie opcje pojawienia sie oleju na przegubie wewnetrznym.
i już sie nie drapcie "dziewczyny"
...pozdrawiam.