przeguby i półosie

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

jaki przegub

Postprzez marcinkazimierz » 7 lis 2012, o 17:56

moze ktos mi sprawdzic jaki przegub potrzebuje do mojego golfa?

1,9 tdi syncro 96

chodzi mi o srednice podobno roznia sie iloscia zebow?
vin wvwzzz1hztd199141
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

jaki przegub

 

Postprzez GrZeChU91 » 7 lis 2012, o 18:09

marcinkazimierz, troche szukania po necie i bys znalazl np

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... &notitle=1
Avatar użytkownika
GrZeChU91
Members
 
Posty: 919
Dołączył(a): 24 lip 2011, o 22:02
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez marcinkazimierz » 7 lis 2012, o 18:27

GrZeChU91 napisał(a):marcinkazimierz, troche szukania po necie i bys znalazl np

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... &notitle=1


kolego to nie takie proste bo byly rozne przeguby a tylko w orginalnej serwisowce wiadomo jaki
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez PiJey88 » 7 lis 2012, o 20:02

marcinkazimierz, każdy będzie ci pasował, różnica jest tylko w ilości zębów jak kupisz przegub do GTI/VR6, czyli każdy 4x100 ma taki sam przegub, tylko golfy z 5x100 mają inne

oczywiście są mocniejsze i słabsze, ale w zamiennikach to do każdego silnika dają ten sam (uwzględniając to co pisałem wyżej)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Zapocony przegub wewnętrzny + Zdjęcia

Postprzez golfptb » 7 lis 2012, o 20:34

Co mogło padnąć? Czy takie zapocenie jest naturalne bo lewy przegub jest suchy.Dodam że od jakiegoś roku coś stuka podczas jazdy , dodam że jest to rytmiczne stukanie głównie przy jeździe na nierównościach

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
golfptb
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 20:07
Lokalizacja: EPI

Postprzez marcinkazimierz » 7 lis 2012, o 22:57

PiJey88 napisał(a):marcinkazimierz, każdy będzie ci pasował, różnica jest tylko w ilości zębów jak kupisz przegub do GTI/VR6, czyli każdy 4x100 ma taki sam przegub, tylko golfy z 5x100 mają inne

oczywiście są mocniejsze i słabsze, ale w zamiennikach to do każdego silnika dają ten sam (uwzględniając to co pisałem wyżej)


dzieku jutro kolega rozbierze i zobaczy czy to napewno przegub bo odglos bardziej przypomina ocieranie o jakis plastyk takie rytmiczne, jak skrecam bardziej
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Knight Rider » 11 lis 2012, o 01:13

A zawieszenie sprawdzałeś czy nie ma czasami luzów ? Przeguby jak już to będą strzelać najlepiej jest je sprawdzić na skręconych kolach na maksa i ruszyć dynamicznie.
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Postprzez strzeliniasty » 11 lis 2012, o 01:27

Knight Rider napisał(a):Przeguby jak już to będą strzelać najlepiej jest je sprawdzić na skręconych kolach na maksa i ruszyć dynamicznie


to jest metoda na spprawdzenie przegubow zewnetrznych

odnosnie przegubow wew: czestym objawem jest rytmiczne stukanie im szybciej jedziesz tym szybciej puka oraz od pewnej predkosci zaczyna trzasc calym samochodem podczas przyspieszania a trzesienie ustaje w chwili puszczenia pedalu gazu

nie wiem czy dobrze widze na zdjeciu ale podejrzewam ze simering w skrzyni ci chyba poszedl ale zawsze mozna sprawdzic jeszcze oslone przegubu moze jest peknieta i smar sie wydostaje

a odnosnie stukania na nierownosciach to moze byc rowniez wybita poduszka amortyzatora skoro na rownym to ci nie wystepuje
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez pietrasiak2 » 11 lis 2012, o 08:39

strzeliniasty napisał(a):nie wiem czy dobrze widze na zdjeciu ale podejrzewam ze simering w skrzyni ci chyba poszedl ale zawsze mozna sprawdzic jeszcze oslone przegubu moze jest peknieta i smar sie wydostaje

To jest to , przerabiałem najpierw był zapocony a potem zaczęło kapać i skrzynia traciła olej , wymiana karcher i po problemie, co do wałka wybieraka to
albo klapie z flanszy , albo uszczelnienie ba wałku wybieraka puściło :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez strzeliniasty » 11 lis 2012, o 10:37

pietrasiak2 napisał(a):przerabiałem najpierw był zapocony a potem zaczęło kapać i skrzynia traciła olej
ja mialem to samo dlatego to napisalem

myslalem ze oslona poszla ale po wyjeciu polosi okazalo sie ze simering skrzyni jest do wymiany
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez golfptb » 11 lis 2012, o 11:58

Dzięki panowie :ok: Jednak męczy mnie już to stukanie , byłem u mechanika on nie wie co to :looka: , jest to trochę dziwna sprawa bo na oponach letnich słychać bardziej a na zimowych jakby mniej. Byłem też u znajomego mechanika on też nie wie co tak puka , ale stwierdził że maglownica powoli ma dość. To akurat mogę potwierdzić bo jak się w miejscu kręci to słychać takie zzzzzz jakby miękie opony.
A co najważniejsze maglownica też może stukać podczas jazdy np na wprost?
Avatar użytkownika
golfptb
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 20:07
Lokalizacja: EPI

Postprzez Knight Rider » 11 lis 2012, o 13:25

Ja mam tak samo te wewnętrzne zapocone jak Twoje i mam to od marca jak auto kupiłem i ma żadnego luz na nich nawet oleju nie ubywa ze skrzyni a są właśnie tak dziwnie zabrudzone. Lub może ktoś za nasza zachodnia granica już to wymienił a brud pozostał.
Avatar użytkownika
Knight Rider
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 25 lis 2011, o 20:45
Lokalizacja: Sławno

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości