Roznica pomiedzy sprzeglami golf i vento - sachs

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Roznica pomiedzy sprzeglami golf i vento - sachs

Postprzez Bradley » 13 wrz 2010, o 22:41

Do silnika 1Z pasuje sprzeglo z 1Z tudziez z G60 bo to to samo o numerze sachs 3000 332 001. Jednak w katalogach podaja, ze pasuje do golfa 3 i innych pojazdow jednak brak w niej Vento. Do Vento jest numer sachs 3000 426 001.
Oba samochody maja ten sam silnik, tak samo ulozony, taka sama skrzynie (ASD), srednice sprzegla 228mm, i 28 zebow.

Roznice juz znalazlem w katalogach sachsa.
Wynika z tego, ze zestawy sprzegiel o powyzszych numerach sa takie same, a roznia sie samym dociskiem. Tarcza sprzeglowa i reszta jest taka sama, docisk inny.
Czy to oznacza, ze kolo zamachowe w silniku 1Z Vento jest jakies inne? Ze nie da sie zamontowac z tego powodu docisku dla golfa jesli tarcza sprzeglowa jest ta sama?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Roznica pomiedzy sprzeglami golf i vento - sachs

 

Postprzez SotoM » 14 wrz 2010, o 19:16

ja kiedys w vento zmieniałem sprzegło w 1Z i zamontowałe sprzęgło sachs'a o takim samym numerze jak do swojego byłego golfa montowałem i wszystko pasowało i eleganko sprzegło brało itd.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 14 wrz 2010, o 21:49

SotoM, moze byl przeszczep? :P
Ponoc Sachs robi roznice tez w sprzegle dla silnika 1Y i tam tez docisk sie rozni vento-golf. I ten z golfa nie ma wyciecia/otworu z brzegu obudowy docisku, a docisk od vento ma. W przypadku zestawow sprzegiel np. LUK`a i od golfa i do vento jest to samo.
Chyba wezme jednak LUK`a bo ponoc to bylo montowane na 1 montaz a skoro wytrzymalo toto 270kkm i 14 lat to jest niezle ;P
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 16 wrz 2010, o 15:12

ja słyszałem juz od wielu osób ze Sachs schodzi na psy pod wzgledem sprzęgieł. bierz LUK'a... albo odrazu od VR6 zamontuj-przynajmniej jest o wiele wytrzymalsze i pasuje P&P
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 16 wrz 2010, o 20:41

SotoM, VR nie potrzebuje i za drogie jak dla mnie. No i VR rozni sie .... dociskiem :D Bo tarcze sprzeglowe g60/vr sa te same.
Chyba LUK`a wezme bo co mi pozostaje...

[ Dodano: 2010-09-25, 08:30 ]
Zamowilem sprzeglo, ktore wg katalogu LUK`a mialo pasowac do Vento. Lecz gosc ze sklepu poprosil o VIN i wyszlo jeszcze co innego.
Padlo na numer LUK 623 1089 00 sprzeglo montowane w Toledach, Cordobach, Octaviach
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości