short shifter

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

short shifter

Postprzez brzesiu » 25 lut 2013, o 19:57

Witam ostatnio przy okazji rozwiązywania problemów z brakiem precyzji zmiany biegów natknąłem sie na cos takiego
http://www.clubgti.com/showthread.php?1 ... es-shifter
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=320156
Obrazek

Kto u siebie wykonywał podobne mody? JA puki co stanąłem na skróceniu lewarka ale jakos na dniach będę tulejował korpus w którym pracuje ten plastikowy wybierak.

https://sites.google.com/site/stoyneff/ ... nt-to-back

Tu z kolei jest inne rozwiązanie. Może ktoś jest biegły z angielskiego ;) By mógł przełożyć na nasz ;)

Obrazek
To miało by niby skracać skok lewarka na boki.
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

short shifter

 

Postprzez PiJey88 » 26 lut 2013, o 10:29

te drugie rozwiązanie jest proste do wykonania, ja u siebie w VR6 miałem ułamany ten plastik mocujący linkę i na szybko wykonałem takie coś z długiej śruby (prowizorka) jeździłem z tym kilka tygodni zanim się zebrałem na wymianę i ogólnie było fajnie bo działało właśnie jak SS, dość wygodna sprawa, ale skok lewarka przód-tył jest trudniejszy do wykonania, widziałem gdzieś kiedyś inne rozwiązanie niż przeróbka tej wieżyczki z pierwszego linku, nawet gdzieś są do kupienia całe zestawy, znalazłem coś takiego na stronie amerykańskiej

domowej roboty:
Obrazek
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 26 lut 2013, o 11:38

Na linke jest tego od cholery a na ciegła nie znalazłem ani sztuki ;) Zresztą po co płacić 100 baksów skoro można coś zrobić samemu.

Przód tył w tym wydaniu co znalazłem martwi mnie brak regulacji.

Kolego powiedz mi gdy założyłeś u siebie ten patent jak bardzo skrócił sie skok lewarka. tak na oko o 20% 50% ? Nie było trudno trafić w biegi?
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 26 lut 2013, o 11:54

brzesiu, ciężkie pytanie, nie pamiętam, na pewno odczuwalne to było, ale nie było problemów z biegami, ja mam jeszcze skrócony drążek więc skok dodatkowo był krótszy
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez brzesiu » 27 lut 2013, o 02:02

Kurcze kusząca sprawa. ;D
Drążek już też u siebie skróciłem ile tylko dało sie żeby nałożyć mieszek.

Wiosna nadchodzi wielkimi krokami chyba pokombinuje z tym troche ;)
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron