spalone sprzęgło????????

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

spalone sprzęgło????????

Postprzez kisiel212 » 8 mar 2009, o 10:22

witam gdy zaczynam jchac aultem na 1 biegu oki w łaczam 2 samochod jedzie ale gdy dodam gazu wchodzi na obroty ale nie przyspiesza czy to spalone sprzegło? dodam gdy samochod sie rozgrzeje po 5 km jet wzystko elegancko czekam na opinie
kisiel212
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 5 mar 2008, o 20:22
Lokalizacja: konin

spalone sprzęgło????????

 

Postprzez andrzej4286 » 8 mar 2009, o 11:47

witam a moze symering na wale ci przepuszcza olej i zbiera sie na tarczy i gdy przejedziesz te 5km juz go nie ma na tarczy bo wypali i wtedy wszystko wraca do normy.bo gdy bys mial caly czas tak ze na wyszym biegu wchodzi ci na obroty a nie przyspiesza to tarcza sprzegla do wymiany.
byle mk3 teraz mk4
Avatar użytkownika
andrzej4286
Badacz tematu
 
Posty: 168
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:02
Lokalizacja: Grudza

Postprzez rogal133 » 8 mar 2009, o 19:20

ja mialem ostatnio to samo i to bylo sprzeglo tzn tarcza do wymiany ale nie to ze spalona tylko poprostu zuzyta i to raczej nie bedzie wina uszczelniacza bo gdyby to byl uszczelniacz to by szarpalo przy ruszaniu bo sie tarcza przykleja do docisku i koła zamachowego a zresztą miedzy uszczelniaczem a tarcza jest jeszcze kolo zamachowe wiec tak duzo tego oleju sie nie przedostanie na tarcze tzn tyle zeby sie slizgalo. A u Ciebie dzieje sie tak ze po 5 km juz sie nie slizga bo tarcza gdy sie nagrzeje rozszeza sie i ma lepsza przyczepnosc.
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW

Postprzez SotoM » 8 mar 2009, o 23:16

w silnikach 1,8 i 2,0 8V nie ma koła zamachowego przykręconego do piasty wału korbowego. u was jest sprzegło tzw od dupy strony - czyli do piasty jest przykrecony docisk->tarcza->koło zamachowe do docisku i na talerzeyk napiera pręt który przechodzi przez wałek atakujacy(sprzęgłowy) który naciska łapa sprzegła...
kisiel212, ale z opisu wychodzi ze to wina tarczy sprzegła - puki okładziny sa zimne i wilgotne to sprzegło ci sie ślizga a jak okładziny sie przesuszą to to znika...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości