Sprzęgło

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez Legionista » 26 lip 2009, o 20:54

morsdicti napisał(a):sprzęgło czy prędzej wałek ?


predzej łożysko oporowe
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

 

Postprzez morsdicti » 26 lip 2009, o 21:20

Legionista, a ile takie cudo kosztuje ? ;]
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Procent » 27 lip 2009, o 00:21

U mnie te bierze przy samym końcu. Jakieś 4-5 cm. i nic się nie ślizga. Zaoierdziela i z piska też da radę mielić. Na dwójce zresztą też mieli jak szalone
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Legionista » 27 lip 2009, o 08:58

morsdicti, Łożysko nie jest droge, ale wymiana moze sporo kosztować.. najlepiej podjedz do mechanika i sie dopytaj... dokłądnie co to jest i ile wymiana jak cos
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez morsdicti » 27 lip 2009, o 19:03

w tym problem że byłem u mechanika :) i on mówi że to wałek rozrządu tak syczy ... rano zwłąszcza jak olej jest gęsty i nie zagrzany to to słychać ... powiedziałem tak ... no to niby że to ... co Wy na to ? :)
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Karol B. » 27 lip 2009, o 22:35

Czyzby u mnie sprzeglo sie konczylo?? Gdyz mialem taka sytuacje: ruszajac pod ostra gore - 1 bieg, gazu, a tu obroty rosna, a predkosc slabo i tak po koleji az do 5... Dopiero na 5 zaczal normalnie ciagnac, ale tez po jakims czasie... No i dzis po redukcji z 5 na 4 zalapal mula, czyli obroty rosna, a predkosc slabo... Naprawde konczy sie moje sprzeglo??
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez SotoM » 27 lip 2009, o 23:12

no najwidoczniej...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Karol B. » 28 lip 2009, o 07:56

:cry: To co teraz najlepiej robic? Jechac do mechanika, czy jeszcze troche tak posmigac? I ile mechanik moze za to mi zaspiewac?
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez SotoM » 28 lip 2009, o 08:30

jeździć zawsze można - proste skoro coś sie sypie to ta czesć bedzie psuła czesci współpracujace z nią a te z kolejnymi... powiem tak - u mnie w szczecinie cena jest;
robota 300-350zł + koszt sprzegła.
ja sprzegło do mojego udało mi sie załatwić za 322zł kompletne z SACHS'a w detalu prawie 600zł...
kiedyś przeciagłem wyminaę sprzegła -zaczęło mi sie slizagać od wyzszych biegów w dół od 5tki do 3ki - jak juz na 3ce miał problem z jechaniem to zmusiłem sie aby to naprawić - zrzuciłem skrzynie zdemontowałem sprzegło i zobaczyłem ze nity okładzin tarczy sprzegła zaczęły lizać przylgnię tarczy do koła zamachowego - nie wspomne ze od str docisku juz ładenie zaczeło rezać ale dośck nowy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Legionista » 28 lip 2009, o 08:41

U mnie robota kosztuje 200pln
mi udało sie załatwic sprzęgło kompletne valeo za 302 zł
Ale moje sprzęgło stare było zmęczone... na 5 biegu cieżko miałem jechac pod góre :wstyd: tragedia nie dało sie wogole jezdzic
Avatar użytkownika
Legionista
Members
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 30 gru 2008, o 15:49
Lokalizacja: SFD

Postprzez Karol B. » 28 lip 2009, o 22:52

Ech... :-( No bede musial to wymienic... Dzieki chlopaki za info
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez SotoM » 28 lip 2009, o 23:14

Legionista, tak dla info - nie porównuj swojego rozwiazania kontrukcyjnego i cen do konstrukcji jaka jest w TDI sprzęgło i skrzynia to jest całkiem inne rozwiazanie... :-) do 2E to jasne ze sprzęgło jest tańsze bo u ciebie jest inne rozwiazanie sprzęgło od dupy strony a w TDI jest standardowa konstrukcja jak np w 1,4 czy 1.6 i innych autach...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron