U mnie te bierze przy samym końcu. Jakieś 4-5 cm. i nic się nie ślizga. Zaoierdziela i z piska też da radę mielić. Na dwójce zresztą też mieli jak szalone
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
morsdicti, Łożysko nie jest droge, ale wymiana moze sporo kosztować.. najlepiej podjedz do mechanika i sie dopytaj... dokłądnie co to jest i ile wymiana jak cos
w tym problem że byłem u mechanika i on mówi że to wałek rozrządu tak syczy ... rano zwłąszcza jak olej jest gęsty i nie zagrzany to to słychać ... powiedziałem tak ... no to niby że to ... co Wy na to ?
Czyzby u mnie sprzeglo sie konczylo?? Gdyz mialem taka sytuacje: ruszajac pod ostra gore - 1 bieg, gazu, a tu obroty rosna, a predkosc slabo i tak po koleji az do 5... Dopiero na 5 zaczal normalnie ciagnac, ale tez po jakims czasie... No i dzis po redukcji z 5 na 4 zalapal mula, czyli obroty rosna, a predkosc slabo... Naprawde konczy sie moje sprzeglo??
jeździć zawsze można - proste skoro coś sie sypie to ta czesć bedzie psuła czesci współpracujace z nią a te z kolejnymi... powiem tak - u mnie w szczecinie cena jest;
robota 300-350zł + koszt sprzegła.
ja sprzegło do mojego udało mi sie załatwić za 322zł kompletne z SACHS'a w detalu prawie 600zł...
kiedyś przeciagłem wyminaę sprzegła -zaczęło mi sie slizagać od wyzszych biegów w dół od 5tki do 3ki - jak juz na 3ce miał problem z jechaniem to zmusiłem sie aby to naprawić - zrzuciłem skrzynie zdemontowałem sprzegło i zobaczyłem ze nity okładzin tarczy sprzegła zaczęły lizać przylgnię tarczy do koła zamachowego - nie wspomne ze od str docisku juz ładenie zaczeło rezać ale dośck nowy...
U mnie robota kosztuje 200pln
mi udało sie załatwic sprzęgło kompletne valeo za 302 zł
Ale moje sprzęgło stare było zmęczone... na 5 biegu cieżko miałem jechac pod góre tragedia nie dało sie wogole jezdzic
Legionista, tak dla info - nie porównuj swojego rozwiazania kontrukcyjnego i cen do konstrukcji jaka jest w TDI sprzęgło i skrzynia to jest całkiem inne rozwiazanie... do 2E to jasne ze sprzęgło jest tańsze bo u ciebie jest inne rozwiazanie sprzęgło od dupy strony a w TDI jest standardowa konstrukcja jak np w 1,4 czy 1.6 i innych autach...