Sprzęgło

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez wyder » 29 lip 2009, o 00:38

Dopnę się do tematu, co do późnego łapania sprzęgła to można się na tym naciąć w TDi w gdzie to wrzucono hydraulike/ a ona już sobie sama wyreguluje w zależności od zużycia sprzęgła tak by łapało na środku , chyba ,że i hydraulika zwalona. Ja właśnie zabieram się za zmianę sprzęgła w warsztacie za LUKa krzykneli mi 680zł + robocizna. Narazie zastanawiam się nad Valeo , acz SACHS jeszcze wchodzi w gre. Tyle ,że narazie na allegro tanio znalazłem a w sklepach internetowych to koszt okolo 400-500zł. SACHS rozumiem ,że lepsze od Valeo?
Avatar użytkownika
wyder
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 25 lis 2008, o 00:18
Lokalizacja: Sosnowiec

 

Postprzez Procent » 29 lip 2009, o 01:15

Sachs jest lepsze od Valeo tzn. mocniejsze rzekomo. Ale to jest loteria. Raz trafisz na mocniejsze Valeo od Sachsa. Ja osobiście polecam Sachs
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 29 lip 2009, o 08:53

to zależy jak kto jeździ - ogolnie polecam SACHS , Valeo lub LUK... ale wiekszość robie na SACHSie... do siebie takze wstawiłem sprzęgło SACHSa. chciałem to wzmacniane za 1300zł ale..... :-/ :lol: daje rade na standardzie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 29 lip 2009, o 23:58

A sotom. Jakie są ceny tych trzech producentów bo też myślę o wymianie przed chipowaniem??
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 30 lip 2009, o 08:42

Procent napisał(a):też myślę o wymianie przed chipowaniem
to nie mysl jakiego producenta tylko odrazu SACHS. znam wiele osób którzy maja tdi na chipsie wymieniali sprzegła i nie bardzo dawały rade i wywalali kasę na SACHS'a... takze moja osobista rada pakuj właśnie to sprzegło.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez balon bon jovi » 15 sie 2009, o 18:30

Mnie też czeka wymiana sprzęgła , najpierw po zmianie na drugi bieg obroty długo się wyrównywały a ostatnio na 3 i 4 jak dam gazu i obroty są ponad 3000 to nagle gwałtownie rosną a auto nie przyspiesza i znowu wydatek 350 sprzęgło i 300 robota dodać do tego jeszcze tarcz i klocki i tysiak władowany w golfa :evil:
Avatar użytkownika
balon bon jovi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:35
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 16 sie 2009, o 01:59

balon bon jovi no niestety takie ceny w naszym mieście- a gdzie sie dowiadywałeś o robocizne??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez balon bon jovi » 22 sie 2009, o 08:39

Robię auto zawsze w Tanowie u jednego gościa specializuje się we francuzach ale ma zawsze kupe roboty , nie miał terminów i pojechałem do innego, też w Tanowie (za sklepem w lewo )wymiana 200 zł ale po zrobieniu sprzęgła które chodzi bez zarzutu przy odpalaniu jesk straszny zgrzyt chyba coś w rozruszniku ruszył i tulejki się posypały :-x dzisiaj podjade do elektryka niech tam zobaczy.
A co do sprzęgła to tarcza była dobra ktoś założył jakieś chińskie sprzęgło i stąd moje problemy z nim teraz mam orginalny Niemiecki produkt LUK :-)
Avatar użytkownika
balon bon jovi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:35
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez arkadiuszk112 » 26 wrz 2009, o 13:24

no i ja sie podepne do tematu u mnie jest linka samoregulujaca sprzeglo bralo dopiero po 5 cm praktycznie na samym koncu, i zrywa nie moglem zrobic ale normalnie przyspieszal i nic sie nie slizgalo. doipero jak rozwinalem predkosc 190km/h to sie pslizgnelo i od tamtego czasu sie slizga jak chce raz tak sie slizga ze 60 ledwo idzie na 4 powoli a raz tak idzie jak burza no. i linki sie podciagnac w tym raczej nie da:P docisk chyba jest oslabiony bo sprzeglem nie smierdzi a powinno smierdziec raczej:P moze wiecie czy ta linke idzie jakos inaczej podciagnac? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
arkadiuszk112
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 22 lut 2009, o 13:40
Lokalizacja: łapy

Postprzez lukas2087 » 9 lis 2009, o 12:36

U mnie jest taki problem nie kiedy zaden bieg nie chce wejsc skrzynia sie blokuje i po kilka razy jak nacisne sprzeglo to wejdzie z oporem a pozniej juz normalnie a tak to zawsze od chodzi odglos jak wcisne sprzeglo do konca to takie jak by tarcie bylo slychac cos takiego i wsteczny zawsze mi zazgrzyta i jak np. trzymam sprzeglo do konca wrzuce wsteczny 1 raz to zazgryta wrzuce na luz i znowu wsteczny i caly czas sprzeglo w podlodze nie puszczam to wtedy juz wsteczny normalnie wchodzi. czy to sprzeglo czy jakas czesc?
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez Sivy » 9 lis 2009, o 12:46

arkadiuszk112 napisał(a):moze wiecie czy ta linke idzie jakos inaczej podciagnac?


arkadiuszk112 napisał(a):u mnie jest linka samoregulujaca
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez BORYS22 » 17 lis 2009, o 21:45

linka jest samoregulujaca sie wiec w modelach gdzie taka jest ciezko bedzie sprawdzic czy sprzeglo sie konczy tak jak umnie bylo.... mi wszystko pieknie ladnie chodzilo raz wsiadam do auta i sprzegla brak no i :-o :-o :-o :-o :-o :-o co sie okazalo jak sobie wszystko rozebralem... tarcza sprzeglowa sie skonczyla nagle ale przebieg na liczniku wskazywal juz 244400 i pedal wpadl w podloge... wymienilem tarcze za 160zl i lozysko i chodzi dalej:) zajelo mi to 8h i jezdzilem dalej koszt naprawy 203zl:) a z linka to byla zabawa zeby ja zwolnic ale jak sie udalo doregulowala sie sama:) :ok: :ok: :ok:
Avatar użytkownika
BORYS22
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 14 lis 2009, o 23:12
Lokalizacja: krzeszowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 38 gości