Sprzęgło

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 27 lis 2009, o 08:08

pojeździj troszke - odrazu efektu nie bedzie- i sie odezwij.
jak bedzie dalej lipton - to albo problem bedzie tkwił w lince albo w sprzęgle.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez terms » 2 gru 2009, o 11:15

Kupiłem sprzęgło SACHS 3000 287 002 do 1.6 AEE 360zł wymiana 300zł
Wie ktoś ile w przyblizeniu przy ekonomicznej jezdzie pojezdze na nim ?
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Nowal » 2 gru 2009, o 11:32

Kolego to tak jak byś się zapytał ile jeszcze pozyjemy :D bedziesz dbał to bedzie śmigac. A moze byc jakas wada materiału i wymiana. Trudno okreslic przebieg jaki wytrzyma. W moim golfie wymieniłem sprzegło przy 160 000 (oryginalne). Grunt to nie palic sprzegla i nie trzymać wciśniętego pedału na czerwonym bo to masakrycznie wpływa na zywotność nie takczy ale docisku i łozyska
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 2 gru 2009, o 17:00

terms napisał(a):Kupiłem sprzęgło SACHS 3000 287 002
t6o bardzo dobry wybór... jeśli umiesz jeździć to wytrzyma długo a ile to nawet tyle co i orginał... wszystko zależy czy nie ma jakiejś wady w sobie i zależy od twojej umiejetnosci jeżdżenia(operowania sprzegłem).
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lukas2087 » 2 gru 2009, o 18:55

Mnie tez czeka wymiana sprzegla teraz jak wrzuce 1 to mi na wcisnietym sprzegle nie kiedy szarpie
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez SotoM » 2 gru 2009, o 19:44

lezy docisk.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lukas2087 » 2 gru 2009, o 20:30

jak mam docisk wymieniac to wole cale sprzeglo
Łukasz.
Avatar użytkownika
lukas2087
Badacz tematu
 
Posty: 215
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 18:21
Lokalizacja: Wroclaw/ Twardogóra

Postprzez SotoM » 3 gru 2009, o 10:12

ja tylko napisałem co lezy ze tak sie dzieje. to jasne ze sie wymienia komplet. :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez e2 » 9 gru 2009, o 09:57

podpinam się - do 1.9 tdi 1z jakie najlepiej sprzęgło - znalazłem http://www.allegro.pl/item844994961_spr ... aniej.html cośtakiego i z tego co mi wiaodmo, luk jest całkiem dobrą firmą, ale czy lepszy niż sachs czy jednak nie? Sprzęgło łapie mi prawie na samej górze już, mogę bez wysiłku lekko wciskając nogę już zmieniać bieg no i z piszczeniem oponami - o tym to ja mogę pomarzyć, nawet na mokrym czasem jest mi ciężko zamulić. Więc pora się za to zabrać ;). Obywatele? Pomożycie? :D
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 10 gru 2009, o 00:01

oczywiście LUK jest dobra firmą oryginalnie do vw sa pakowane sprzegła LUK'a. kiedys jak mi sie u mnie sprzegło skończyłyło to miałem zamiar LUK'a wstawic ,ale Leopard mi naopowiadal ze Sachs jest wytrzymalszy do programu. to mowie no dobra niech bedzie. wiec kupiłem i załozyłem sachsa. jak masz ECU nie zawirusowane i nie masz w planie tego robic to zakładaj LUK'a.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez e2 » 10 gru 2009, o 09:58

SotoM, dzięki :) no własnie wyczytałem później, że są oryginalnie montowane do golfa więc w sumie jakoś musi się sprawdzić. Programu nie robię bo mam koniec modyfikacji już w golfie ;p.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 10 gru 2009, o 13:02

noo to śmiało mozesz zakładać i bedzie fafało...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron