Sprzęgło

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez witboy » 9 wrz 2012, o 23:29

wg mnie rowniez luk badz sasch ale na luku kiedys sie przejechalem no moze tez z racji tego iz nie wytrzymal mojej jazdy ;] i trzeba bylo dac wzmacniane ale najlepsza reklama jest taka ze luk jest czesto wsadzany na 1 montaz,

co do samego wyboru sprzeglo to nie element ktory jest wymieniany co rok czy co dwa lepiej wydac te 100-200 zl wiecej ale miec zestaw konkretny a nie jakis shit ktory sie rozwali jak pare razy bedziesz chcial spalic laka spod swiatel czy jak bedziesz operowal sprzeglem gdy z zaspy bedziesz chcial w zime wyjechac
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez pandamian21 » 10 wrz 2012, o 10:15

ja mam sascha i jestem bardzo zadowolony. moge polecic.
Avatar użytkownika
pandamian21
Badacz tematu
 
Posty: 163
Dołączył(a): 17 kwi 2012, o 14:17
Lokalizacja: Kępki(lubelskie)

Postprzez SotoM » 10 wrz 2012, o 23:29

LUK/SACHS/Valeo. co założysz będzie na pewno dobrym wyborem. na jak długo wytrzyma tego ci nikt nie powie. zależy od stylu twojej jazdy i nie wiadomo czy tam nie masz 200kucy pod macha... ;-)
o Nexusie słyszałem ale jak to się ma w rzeczywistości..... kup po testuj i będą wieści... ;-)
Kager to dość popularna firma z TV w praktyce bardzo rzadko się tej firmy wkładało graty ale funkcjonowało to... choć osobiście bym nie ryzykował... jeszcze jak sam sobie to zrobisz to ciort z tym ale jak masz komuś dawać za robotę to trochę szkoda Szmalcu na powtórki lepiej dołożyć to i kupić to cie się poleca zaleca... zrobisz jak uważasz twój portfel
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez SotoM » 10 wrz 2012, o 23:31

Tak wansie....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Problem ze sprzęgłem!!! POMOCY

Postprzez Nikko » 13 paź 2012, o 20:28

Mam taki problem, w Golfie 3 z 92r 1,8 55kw hatchback 3 drzwiowy, sprzęgło łapie od samego dołu i bierze do połowy a potem staje i nie odbija dalej, jak pociągnę je nogą to tak strzela szybko. Co sie dzieje?? tam jest linka z samoregulatorem i na łapie nie mam tego zabezpieczenia (gumy prostokątnej) tylko zrobilem to na patencie i scisnąłem opaska...


Teraz zobaczylem to jak popchnę łape sprzegła w dół i w góre. to ona sie blokuje. i jak wciskam sprzęgło to dobrze działa. przez chwile(pare wcisnięć ) a potem dziala tak jak wczesniej...
Nikko
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 paź 2012, o 10:19
Lokalizacja: Szczecin

Brak sprzęgła

Postprzez dawidek1991 » 14 paź 2012, o 21:03

Panowie! Więc sprawa wygląda następująco... Najpierw sprzęgło nie chciało mi odbić, więc odbiłem pedał sprzęgła nogą i zaczęło chodzić, lecz w połowie się dziwnie przycinało. Gdy jechałem dalej i wcisnąłem sprzęgło pedał został w podłodze... Gdy otworzyłem maskę i poruszałem tym ramieniem do którego jest przyczepiona linka to mogłem ręką wciskać ledziutko... Odkręciłem koło i zdjąłem dekiel ze skrzyni, bo myślałem, że coś musiało się stać z tym całym wysprzęglikiem... Ale wszystko jest w porządku. Zastanawia mnie tylko czemu popychacz siedzi w skrzyni i nie chce nawet sie wysunąć... Muszę wydzierać skrzynie, co nie? Pomocy!!!
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez trollu » 15 paź 2012, o 13:38

najprawdopodobniej poszło to, co było u mnie podejrzewane. od łapy sprzęgła przez skrzynie idzie pręt, który zakończony jest jakimś grzybkiem. Grzybek opiera się na czymś w rodzaju talerza i gdy naciskasz na pedał sprzęgła to ten grzybek naciska na ten talerz a czasami się tak zdarza że go po prostu przebija, co pewnie sie stało u Ciebie. chodzi o ten element na dole po prawo
Obrazek
trzeba targać skrzynie, do roboty pewnie sprzęgło, przy okazji sprawdziłbym stan oleju w skrzyni
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez witboy » 15 paź 2012, o 19:19

linka zaczyna sie konczyc sama w sobie dosc droga... ale mozesz sprawdzic przekrecajac samoregularor troche w lewo troche w prawo bo moze sie cos zacina ... powinno pomoc
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dawidek1991 » 16 paź 2012, o 08:31

właśnie tak myślałem patrząc na schemat sprzęgła... Tylko nie wiem co teraz zrobić, bo sprzęgło miałem dobre i nie wiem co przy okazji wymienić żebym miał juz wszystko z głowy?? Da rade wyciągnąć skrzynię bez wydarcia silnika, wystarczy go trochę opuścić, tak??
Avatar użytkownika
dawidek1991
Czytacz
 
Posty: 148
Dołączył(a): 9 maja 2012, o 11:33
Lokalizacja: Sandomierz

Nowe sprzęgło

Postprzez golf 1.4 » 16 paź 2012, o 19:46

Witam. Od razu przechodzę do tematu. Mam golfa 3 1.4 93r ABD i chcę wymienić w nim sprzęgło,
kolega powiedział mi że nie opłaca się bo sprzęgło kosztuje około 1000zł a ja na allegro znalazłem za 200 parę złotych i czy to jest dobre sprzęgło czy jakieś badziewie?
http://allegro.pl/sprzeglo-statim-vw-go ... 91658.html Czy to będzie pasować?
Avatar użytkownika
golf 1.4
Gaduła
 
Posty: 696
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:06
Lokalizacja: EL Łódź
Rocznik: 1993
Silnik: 1.4 ABD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez slavwek.ie » 16 paź 2012, o 22:09

Głupot ci kolega naopowiadał, sprzęgło ok 300zł, wymiana ok 200zł
Nie kupuj wynalazków, szukaj Sachsa, LUK-a, Valeo
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce

Postprzez kermid » 16 paź 2012, o 22:25

golf 1.4 napisał(a):kolega powiedział mi że nie opłaca się bo sprzęgło kosztuje około 1000zł


taaa a świstak siedzi... W wakacje wymieniałem to dałem 400zł za kompletne sprzęgło valeo..Jeśli w krótkim czasie zamierzasz sprzedać auto to możesz wstawić jakieś tańsze...te pół roku czy rok powinno wytrzymać,jeśli auto zostawiasz sobie na dłużej to tylko jakiejś renomowanej firmy...
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości