wyja opony...albo łożyska

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

wyja opony...albo łożyska

Postprzez lookasgolf33 » 13 mar 2010, o 17:18

witam.jakis miesiac temu wymienilem tylne lozyska,bo stare juz troche zaczynaly szumiec.za nowe dalem po 20 zł za komplet,wymienilem ale to malo co dalo,po jakichs 100 kilometrach jeszcze raz mocno dokrecilem sruby na lozyskach i poluzowalem zeby lozysko nie bylo za bardzo scisniete-tak doradzil mi mechanik.bylo dobrze przez jakies 200 kilometrow....teraz to nie jest szum tylko DONOSNE wycie(((luzu w kolach nie ma....nie mam pojecia czy to wina lozysk,czy moze zimowki tak wyja.....dodam ze najbardziej to slychac z tylu z lewej strony.co mam robic????
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

wyja opony...albo łożyska

 

Postprzez Nowal » 13 mar 2010, o 17:26

sprawdz czy opona nie jest wyząbkowana
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez lookasgolf33 » 13 mar 2010, o 17:39

mialem taki przypadek ze letnie Fuldy mi sie wyzabkowaly...co by bylo tego powodem?????
Avatar użytkownika
lookasgolf33
Gaduła
 
Posty: 431
Dołączył(a): 12 maja 2009, o 18:01
Lokalizacja: Sulów

Postprzez gbcolin » 13 mar 2010, o 19:22

kolego ja miałem to samo wymieniłem chyba z 5 kompletów. Łożyska są wadliwe to raz. Wyjmij i rozbierz łożysko na którymś z wałków jest dosłownie dziura. Po drugie możesz mieć krzywy czop ja o tym niewiedziałem i tak wymieniałem łożyska aż się wkurzyłęm i sam zacząłem dociekać czemu tak się dzieje. Sprawdz czop jak rozbierzesz, sprawdz rolki łożyska. Na orginalnych jeszcze niemieckich przejeździłem okolo 6 tys km i coś tam leciutko zaczynało szumieć a nasze polskie podróbki już tego niewytrzymały. Pamiętaj o smarze do łożysk.

Ps. Może poprzedni właściciel auta miał dzwona w okolice koła tak jak miało to miejsce u mnie. Może sam uderzyłeś na rękawie o krawężnik. A i jeszcze jedno ja także wymieniałem co pareset km. Pozdro
Avatar użytkownika
gbcolin
Badacz tematu
 
Posty: 372
Dołączył(a): 11 mar 2009, o 21:39
Lokalizacja: Gostynin
Rocznik: 1997
Silnik: 1.8 aam
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez BORYSKA » 15 mar 2010, o 11:51

Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez MLECZYK06 » 17 mar 2010, o 01:44

kolego jesli chcesz wiedziec czy to napewno lozysko czy opony to zdejmij kolo i pokrec reka beben jeski nie kreci sie gladko tylko czuc przeskoki to na bank lozysko a nie wazne ze jest nowe ja na nowym ppzejechalem tylko 1000 km
MLECZYK06
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: SIEDLISZCZE CHEŁM

Postprzez Hemi » 17 mar 2010, o 01:58

dokładnie... mi łożyska z tyłu wytrzymały ok 2 lat... i szlag je trafił... tak wyły, że nie dało się z tyłu siedzieć... kupiłem optimale, ale mechanik powiedział,że jeśli nie chcę za miesiąc znów wymieniać to żebym je oddał... wymieniłem na skf
3,5 roku, 60 000 km... nadszedł czas rozstania :(
był VW GOLF III GT 1.8
jest OPEL VECTRA B KOMBI 1.8
Avatar użytkownika
Hemi
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 17 paź 2008, o 11:28
Lokalizacja: WaRsZaWa


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości