Wyje łożysko ktore??

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Wyje łożysko ktore??

Postprzez golf3kg » 23 kwi 2012, o 22:10

Dzieje sie taka sprawa ze wyje łożysko na bank w moim golfie. Tylko nie wiem które jade prosto wycie jest w miare łagodne przy wiekrzej predkosci przy skrecie w prawo wyje nie samowicie a jak skrecam w lewo przestaje wyc całkowicie. Pomożecie ?? mi sie wydaje ze to jest prawe ale pewny nie jestem
golf3kg
Czytacz
 
Posty: 72
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 22:46
Lokalizacja: kołobrzeg

Wyje łożysko ktore??

 

Postprzez AdiK__ » 23 kwi 2012, o 22:29

Z przodu łożyska są dwurzędowe jeden rząd wysiadł i w wypadku w którym przy skręcaniu tworzy się wiekszy nacisk na daną stronę ono zaczyna "wyć". Weź ze sobą jakąś osobę otwórz okna i nasłuchujcie ewentualnie na parkingu niech ktoś jeździ raz w prawo raz w lewo a sam na pewno usłyszysz która to strona.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 23 kwi 2012, o 22:39

Wymieniając łozyska wymieniaj parami. :-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez radomiak » 23 kwi 2012, o 22:50

Piaggio napisał(a):Wymieniając łozyska wymieniaj parami. :-)


tez jestem tego zdania
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez AdiK__ » 24 kwi 2012, o 07:11

Piaggio napisał(a):Wymieniając łozyska wymieniaj parami. :-)


Po części to racja przynajmniej w przypadku VAG bo biorąc pod uwagę inne samochody gdzie łożysko występuje z piastą i koszt takiej zabawy wynosi okolo 500-700 zł to już gorzej wymienić parami ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 24 kwi 2012, o 07:57

AdiK__, masz racje a w przypadku naszych trojczyn chyba lepiej wymienic parami i miec spokój na bardzo długo, mozna pojedynczo owszem alto to juz lezy w kwesti wymieniajacego.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Nervusek » 24 kwi 2012, o 08:31

Ja tez ostatnio wymienialem na FAG'a dwie strony i po problemie
Nervusek
 

Postprzez slawek5t » 24 kwi 2012, o 10:06

Podnieść przód i zakrecic ręką oba koła. Odrazu usłyszysz które jest do roboty :)
Warto dorzucic stówke i zrobic 2 koła. - bedzie spokój chyba aż do sprzedaży auta :) - no chyba że walisz 40 tys na rok lub wiecej :D
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości