pablomed napisał(a):Możesz ją przeciągnać przez całą wyczyszczoną półoś, po zbiciu przegubu zewnętrznego, bo to możesz zrobić bez prasy, która może być potrzebna do zdjęcia i założenia wewnętrznego z półosi.
no nie żartuj ze ty sie bawisz w prasowanie przegubów wewnetrznych.... to z lenistwa czy poprostu nie chce cie sie parę razy młotkiem w niego popukac...
[ Dodano: 2008-10-01, 19:13 ]Groch367,
1. weś sobie odkręć półoś przy piaście kluczem 30mm
2. podnieś auto ,zdejmij koło.
3. rozepnij sworzeń zwrotnicy. obojętnie czy na srubie głownej i wypniesz sworzen- moze ci nie wyjśc i wtedy odkręcasz te 3śruby od regulacji kata pochylenia koła.
4.nastepnie , odkręcasz ten tzw zwabiacz rdzy
ten kawał żelastwa(równoważnik)co by ci nie przeszkadzał przy odkręcaniu przegubu wewnetrznego oraz przy wyjmowaniu półosi z auta
5.nastepnie bierzesz klucz torks 12to kątnego 8mkę i odkrecasz 6śrub którymi jest przykrecony przegub do kielicha.
6. jak juz wszystkie sruby poodkręcasz to wyjmujesz przegób zewnetrzny ze zwrotnicy i wyjmujesz półoś na stół.
7. nasepnie bierzesz szczypce zegerowe i zdejmujesz pierścien zabezpieczający przegób na sztandze.
8. opukaj młotkiem do okoła blache osłony tak aby ci zeszła z przegubu.
9. młotkiem uderzając nie mocno w wewnetrzna częśc przegubu przy sztandze- zbijasz przegób ze sztangi.
10. zdejmujesz osłone.
montaż - czytaj od konca.
Jakbys nie zdażył złapać przegubu i potem bys nie wiedział jak go załozyc to - jak masz frez wewnetrzny -przyjzyj sie po jednej str. jest takie ładne zakonczenie tzw fazka a po drugiej nie. to tą fazka w str przegubu zewnetrznego zakładasz..