Wymiana łożyska oporowego na sprzegle !

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Wymiana łożyska oporowego na sprzegle !

Postprzez mikac » 25 lut 2011, o 15:53

Witam panowie , kupiłem VW golfa z 92 roku mam pare rzeczy do wymiany , min łozysko oporowe , uszczellka po głowica pewnie , teraz jeszcze widze ze aparat zapłonowy jest pekniety , brak gumy na wachaczu i rozrusznik . ale interesuje mnie maly opis wymiany łozyska na sprzegle nigdy nie robiłem tego , a nie mam zamiaru targac auta do mechanika i placic za jego robocizne . samochod mial mnie wozic do pracy a tym czasem stoi ten ktorego skasowalem :zdegustowany: i ten ktory mial mi go zastompic :cry: wiec prosze was panowie o mala pomoc ?z góry dzieki
Jak coś przekręciłem , to mnie poprawcie. ^^
mikac
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 lut 2011, o 15:39
Lokalizacja: Opalenica

Wymiana łożyska oporowego na sprzegle !

 

Postprzez ted3 » 25 lut 2011, o 20:19

Wymiana łożyska oporowego wiąże sie z odłączenie skrzyni biegów od silnika.
łożysko jest usadowione na wałku sprzęgłowym skrzyni.Wymień też tarczę
sprzęgłową i docisk przy tej samej robociżnie.Załadam że masz też odpowiednie klucze by póżniej nie szukać odpowiedniego rozmiaru.
ted3
Czytacz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 26 cze 2007, o 10:57
Lokalizacja: wielkoplska

Postprzez paliwo » 26 lut 2011, o 02:26

do odkręcenia koła zamachowego jest dobrze mieć pistolet
paliwo
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 3 mar 2008, o 20:48
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez radek1 » 26 lut 2011, o 20:23

badz co badz trzeba wyciagnac skzynie na zewnatrz
Avatar użytkownika
radek1
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 07:05
Lokalizacja: dabrowa czluchowska

Postprzez mikac » 28 lut 2011, o 18:02

Ok panowie , wydaje mi sie ze te skrzynie , ogarne ale wymienilem rozrusznik , naladowalem akusa po tych mrozach , kreci fajnie pieknie , ale brak iskry na swiecach , widzialem ze plastik doprowadzajacy prad do aparatu zaplonowego jest poprosty polamany i wystaja te blaszki nie wiem moze robi sie zwarcie..? w sumie nie sprawdzałem czy bezposrednio z cewki zaplonowej pojdzie iskra.. ale wkazdym razie ten aparat nalezy wymienic..?
Jak coś przekręciłem , to mnie poprawcie. ^^
mikac
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 lut 2011, o 15:39
Lokalizacja: Opalenica

Postprzez SotoM » 28 lut 2011, o 22:48

który plastik?? chodzi ci o kopólke rozrdzielacza czy o co?? znajdz jekies zdjecie i zaznacz albo zrób fotke i wrzuc bo tak to nie bardzo wiadomo o co ci....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mikac » 1 mar 2011, o 10:21

Wydaje mi sie ze to czujnik hala wchodza w ten plastik 3 male kabelki . on jest tak przełamany ze z pod spodu wystaja 3 druciki w ktore powinien byc wtopiony ten plastik a on poprostu jest tylko na nie nalozony(jak wtyczka od kontaktu) i nawet nie wiem czy to spelnia swoja funkcje.. planowalem wymienic caly aparat zaplonowy, i do tego kostke stacyjki.. bo objawy , sa podobne , samochod na poczatku odpalil mi 2,3 razy i gasl potem juz tylko chcial odpalic , bo w momecie gdy silnik juz by mogl sam pracowac gasł... i znow krecilem , chcial odpalic ale gasł , myslalem ze jakis bezpiecznik , ale potem mi sie rozrusznik rozsypal i mróz zjadł akumulator wiec , mam troche do zrobienia sami widzicie. :D a potem gdy zauwazylem ten oblamany plastik powiedzmy od tego czujnika hala to brakuje mu iskry moze byl jakos przyklejony? :-o :-o drobno mieszczanska robota? co sadzicie o tym? :oops: :?:
Jak coś przekręciłem , to mnie poprawcie. ^^
mikac
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 lut 2011, o 15:39
Lokalizacja: Opalenica

Postprzez SotoM » 2 mar 2011, o 10:32

z tego co pamietam jest iles rodzaji aparatów zapłonowych i czujniki halla.
kiedys koles kupił aparat nówkę od skody felicji w sklepie z czesciami do skody i zapłacił o wiele mniej niz w sklepie gdzie mieli do VW. a wskodach tez jeźdzą silnik VW.
juz nie pamiętam jak to pokolei sie robiło ale wymienic czujnik to nie ma tyle zachodu.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mikac » 4 mar 2011, o 16:32

Panowie wracajac do tematu , wymienilem kostke stacyjki kontrolki przestaly przygasac , ale nadal nie ma iskty wsadzilem swiece w fajke od cewki zaplonowej i nadal jest brak iskry , czy to cewka do wymiany..? jak mozna to wszystko sprawdzic nie wymieniajac calego ukladu zaplonowego ..? :lol:
Jak coś przekręciłem , to mnie poprawcie. ^^
mikac
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 lut 2011, o 15:39
Lokalizacja: Opalenica

Postprzez pablomed » 5 mar 2011, o 16:10

mikac, opisy sprawdzania czujnika halla sa na każdym forum, a cewki nie sprawdzisz ale bardzo łatwo podmienic na próbę od kolegi za 5 minut. To sa dwie najczestsze przyczyny braku iskry a innych oczywiscie jest wiele nie da rady wszystkich wymieniać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 12 gości