Podzielę się i ja swoją opinią, i doświadczeniem oczywiście

Wymieniałem ostatnio olej w swojej golfinie, pierwsze wrażenia jeśli nie mamy odpowiedniego sprzętu lepiej nie ryzykować, ja takowego nie miałem i trochę kombinować musiałem - bo tez dostać go w sklepie nie mogłem a za wymianę łapali mnie na 40-50 zł, za odkręcenie dwóch śrub ...
Do rzeczy Olej Spirax 75W90 S5 przekładniowy, kombinowałem pierwszego dnia kiedy znalazłem trochę czasu podniosłem samochód, doszedłem który korek jest do wlania oleju, a gdzie spust tylko cóż z tego jak nie miałem nawet klucza

Przez noc miałem czas na przemyślenia pomyślałem o zwykłej śrubie `17 żeby założyć na nią 3 nakrętki i skontrować, ale potem jeszcze znalazłem klucz zwykły do świec przyszlifowałem go delikatnie żeby miał wchodził na styk, dookręcone ile fabryka dała

Ale po wymianie czuje różnicę, szczególnie przy wstawianiu wstecznego i jedynki, warto bo oleju było mało, a i za pewne wszystkie swoje właściwości już wyczerpał.
Pozdrawiam!
