łahahahhahahahahahha - "łatwo wykręcić"
żeby go wymienić musisz mieć kanał albo podnośnik i w takim wypadku zaczynamy dalej zabawę:
- zdjęcie mieszka, plastikową ramkę możesz sobie odpuścić
- odkręcenie "blaszki" która dociska jabłko wybieraka (taka kulka na dole tego "pręta"). Najlepsze dopiero przed nami, schodzimy pod samochód
- rozpinasz wydech z przodu tak aby można było opuścić w dół jego środkową część (tam gdzie jest katalizator)
- odkręcasz łapacz wydechu (to wzmocnienie-mostek pod rurą)
- odkręcasz kilka większych śrub od spodu całego mechanizmu zmiany biegów
- wbijasz do środka ten czarny plastik - miseczkę jabłka wyiberaka i lecisz na górę do samochodu
- ginekologicznymi zdolnościami przesuwasz miseczkę na bok, tak aby nie przeszkadzała Ci w wyciągnięciu pręta i wyciągasz go
także tak na szybko
przy okazji proponuje wymienić od razu owo jabłko wybieraka - koszt niewielki a komfort zmiany biegów (brak luzu) zdecydowanie na plus