Witam wszystkich. Kupiłem za śmieszne pieniądze golfika 3 w variancie z padniętą turbiną i na tym się skupiłem. po ogarnięciu turbo jazda próbna i jakieś zgrzyty na wstecznym. Do tego jeszcze chrobotanie przy zmianie biegu podczas jazdy. Ja zaglądam pod maskę ( jak bym wcześniej tam nie patrzył to ok ) a moim oczom ukazuje się linka od sprzęgła ( przemknęła mi myśl że tam powinien być wyprzęgnik hydrauliczny) ..... patrze dalej a tam jakieś kostki wolne nie podpięte w okolicy skrzyni. Pedał hamulca jakiś taki szeroki ..... i wtedy domysł---> że tu musiał siedzieć kiedyś automat. Na tą chwile skrzynia z półosiami wywalona z auta. Sprzęgło jest zwykłe ze sztywnym kołem.... gdy obracam półosiami to słychać jakieś tarzaski .... i teraz meritum!!!---> mam drugą skrzynie chd = taka sama jak w aucie siedziała teraz. I teraz pytanie czy to wszystko będzie współgrało czy obroty nie będą za wysokie na 5 biegu? czy może nabyć skrzynie z tdi ale czy nie zjem zębów na zrobieniu wyprzęgania ..... sprzęgło ... wybierak itp...
akcja się dzieje na kanale ( podnośnik to marzenie jak narazie)
spotkał się kiedyś z czymś takim?