Wymiana synchronizatora

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Postprzez Lester S. » 11 lis 2008, o 15:16

No ale u mnie świszczy na czwartym biegu, wątpię żeby tak się działo z powodu oleju. Gorsze właściwości oleju tylko na 4 biegu??? :P
Znalazłem auto, które będę nie tylko szanował, będę je wielbił :)
Avatar użytkownika
Lester S.
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 11 lip 2008, o 15:31
Lokalizacja: Warszawa

 

Postprzez SotoM » 12 lis 2008, o 23:27

świszczy na biegu to nie wina synchro tylko trybów...synchro służy do tego aby bieg mozna było wrzucić pod obciazeniem jak jest skrzynia w ruchu.moze to być wina łozyska na wałku na którym jest 4ty bieg...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 12 lis 2008, o 23:37

SotoM,

sluchaj dorzuce swoje pytanie do tematu po twojej radzie wymienilem olej w skrzyni i niestety wszystko wrocilo jak bylo a mianowicie czasem przy ruszaniu mam problem z wbicie 1 i tesh czasem mi jakos szarpnie przy wrzucaniu wstecznego jakby gdzies chaczyl nie wiem...
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jawor87 » 12 lis 2008, o 23:40

ja taki problem miałem w moim poprzednim golfiku :mrgreen: z 1na2 ....W Tym jest już git:D hahah
Avatar użytkownika
jawor87
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 26 maja 2008, o 19:48
Lokalizacja: Maków Maz/Jabłonna/WWA

Postprzez Lester S. » 13 lis 2008, o 09:21

SotoM napisał(a):świszczy na biegu to nie wina synchro tylko trybów...synchro służy do tego aby bieg mozna było wrzucić pod obciazeniem jak jest skrzynia w ruchu.moze to być wina łozyska na wałku na którym jest 4ty bieg...


Tak czy siak ile mnie więcej kosztowała by naprawa tego trybu?
Znalazłem auto, które będę nie tylko szanował, będę je wielbił :)
Avatar użytkownika
Lester S.
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 11 lip 2008, o 15:31
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SotoM » 13 lis 2008, o 20:17

a tego to ja nie wiem... cała robocizna mysle ze z 1000zł... 200 lub 300zl wyjecie i zalozenie skrzyni + z 500zł rozłozenie jej i złozenie. no i naprawa skrzyni w zaleznosci co wniej sie kryje...dlatego np u mnie w sz-nie mało kto sie bawi w naprawę skrzyni...tutaj to tylko ludzie wala na szrot VW albo inny i kupuja skrzynie.bo to taniej wychodzi....

[ Dodano: 2008-11-13, 19:25 ]
Golfik1986 napisał(a):SotoM,

sluchaj dorzuce swoje pytanie do tematu po twojej radzie wymienilem olej w skrzyni i niestety wszystko wrocilo jak bylo a mianowicie czasem przy ruszaniu mam problem z wbicie 1 i tesh czasem mi jakos szarpnie przy wrzucaniu wstecznego jakby gdzies chaczyl nie wiem...

a robiłes coś z silownikiem sprzęgła?? przepompowywałes go świerzym płynem?? było juz w aucie wymieniane sprzegło?? tak w pisaniu to ja za bardzo tez nie moge wiedzieć o jakie szarpanie ci chodzi...biegi zapinaja sie ze zgrzytem czy jak...?? wiesz to ze golf 3 TDI to nie znaczy ze usterki sa identyvczne...i ze akurat tobie pomoze to co mi pomogło...ja cie rozumiem ze aby szukać to trzeba kase pakowac.ale to mnie też nie omineło...ja na samą j****ą skrzynie wyrzóciłem 1300zł. na cześci przekładki.całe szczescie ze jestem mechanikime z głowa na karku i sam sobie to robiłem bo jak bym jeździł po warsztatach to bym popłynoł jeszcze wiecej....takze, no wybacz stary...szukajnie takich przyczyn w skrzyni to wiesz jest metoda prób i błedów...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 13 lis 2008, o 21:09

no no spoko wiesz tak zapytalem czy moze wiesz cos jeszcze bo to mi nie pomoglo :zly: powiem ci ze sprzeglo raczej nie bylo wymieniane bo juz kiedys pisalem o tym lozysku oporowym ze czasem sie odzywa lekko nie wiem czy to moze miec tesh na to wplyw jakis... jedyna czasem nie wchodzi wtedy musze cofnac i jeszcze raz wrzucic i wejdzie na luzie. z tym szarpaniem nie wiem jak mam ci to okreslic to jest cos takiego ze czasem wejdzie gladko bez problemu a czasem tak szarpnie cala skrzynia jakby gdzies przychaczyla trudno to troche opisac...
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 14 lis 2008, o 00:12

to moze być prześlizgiwanie sie tarczy sprzegła...ono sie prześlizguje tak odcinkami dlatego moze szarpać.jeszcze troche i poczujesz az nagle na 5tym biegu bedzie ci sie całkowicie slizgać i potem bedzie spadać to na 4 i 3.odrazu ci powiem ze akurat ja tak jeździłem i jak juz na 3ce slizgała sie tarcza to jak rozebrałem sprzęgło to juz nity okładzin tarczy delikatnie lizneły przyglnie tarczy na kole zamachowym... ogólnie sprzęgło Sachs'a kosztuje 500parę'zł ja po rabatach kupiłem je za 330zł...
moim skromnym zdaniem to nie bedzie wina linek...chyba ze jeszcze zobacz czy czasem nie masz luzu na tym plastikowym ramieniu które trzyma linke przy wybieraku przy skrzyni...wiesz o co mi chodzi...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Lester S. » 14 lis 2008, o 12:56

SotoM napisał(a):a tego to ja nie wiem... cała robocizna mysle ze z 1000zł... 200 lub 300zl wyjecie i zalozenie skrzyni + z 500zł rozłozenie jej i złozenie. no i naprawa skrzyni w zaleznosci co wniej sie kryje...dlatego np u mnie w sz-nie mało kto sie bawi w naprawę skrzyni...tutaj to tylko ludzie wala na szrot VW albo inny i kupuja skrzynie.bo to taniej wychodzi.... ...



No wiesz, kupując takiego potwora przygotowałem się na fakt, że czasem coś może być niepłacalne. Z drugiej strony, nie mam żadnej gwarancji że inna skrzynia będzie sprawna. Jeżeli naprawię moją (nawet za te ponad tyś PLN) to skrzynia będzie w 100% sprawna i będę tego pewny, czego nie można powiedzieć o jakiejś kupnej, używanej.
Znalazłem auto, które będę nie tylko szanował, będę je wielbił :)
Avatar użytkownika
Lester S.
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 11 lip 2008, o 15:31
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Golfik1986 » 14 lis 2008, o 19:31

SotoM napisał(a):chyba ze jeszcze zobacz czy czasem nie masz luzu na tym plastikowym ramieniu które trzyma linke przy wybieraku przy skrzyni...wiesz o co mi chodzi...


tak nie bardzo wlasnie musze jutro looknac na kanal bo to pewnie od dolu widac jak mowisz o wybieraku
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 15 lis 2008, o 00:19

Golfik1986, nie nie. od góry jest wybierak.otwórz mache i jest eleganckie dojscie do tego
masz tu linka.są tam zdięcia o co mi chodzi...
http://www.golf3.pl/topics7/problem-ze- ... t11151.htm
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 15 lis 2008, o 16:00

oki dzieki zaraz sobie lookne. oby sie nic nie slizgalo bo sprzeglo to nie maly wydatek niestety :zly:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości