Wymiana synchronizatora

Wszystkie elementach układu napędowego i skrzyni biegów.

Moderator: Moderator

Wymiana synchronizatora

Postprzez trif » 15 mar 2008, o 21:07

Witam,
wiecie może ile kosztuje wymiana synchronizatora w Golfie 3 Dieslu , i w jakiej cenie są te synchronizatory??


z góry dzięki za info,
pozdrawiam
trif
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5 lip 2007, o 10:47
Lokalizacja: Gdynia

Wymiana synchronizatora

 

Postprzez ploskon marcin » 16 mar 2008, o 14:11

za synchronizator zaplacisz jakies do 150pln zalezy jakiego biegu ale jeszcze dojdzie jakies 200 pln wyjecie i wlorzenie skrzyni jakies 200-300pln rozebranie i zlozenie no i olaj jakas 100pln niezle nie :-D

[ Dodano: 2008-03-16, 13:13 ]
ale czesto wypada cos jeszcze wymienic i nie koncz sie tylko na synchronizatorze
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez kajtek » 17 mar 2008, o 21:24

trif, a dlaczego chcesz wymienić synchronizator i którego biegu? Zgrzyta cos jak wrzucasz bieg?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trif » 17 mar 2008, o 21:27

jak jest zimny, to zgrzyta prze zmianie z 1 na 2, i z 3 na 2...:/
trif
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 5 lip 2007, o 10:47
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez kajtek » 17 mar 2008, o 22:15

mam to samo, identyczna sytuacja, zwłaszczy przy wysokich obrotach i szybkiej zmianie biegu (i właściwie jedynie przy dwójce) zastanawiałem sie właśnie czy to synchronizator ale póki co sie za to nie zabrałem, a po za tym czasem mam tak że ciezko troche sie wbija trójka i piątka, musze cofnąć na luz, wcisnąć ponownie sprzegło do podłogi i wtedy wchodzi, tez nie wiem czy skrzynia sie sypie czy sprzegło :-/
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez czoper » 19 mar 2008, o 23:08

Wiecie ze chyba z tymi synchronizatorami to we wszystkich starszych golfikach :-/ jakim nie jezdzilem to na dwojce zawsze zgrzyt jak za szybko lub za wysokie obroty musialo to byc niedopracowane lub slabe materjaly bo w mlodszych to juz tego nie ma chyba.
czoper
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 paź 2007, o 20:42
Lokalizacja: Lomza

Postprzez Hellboy » 20 mar 2008, o 22:59

u mnie dokladnie ta sama sytuacja... ostatnio ruszłem sobie "dość energicznie" jak mi gruchneło przy zmianie na drugi bieg to aż sie spociłem ze strachu czy skrzyni nie zgubiłem...
Hellboy
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 14 mar 2008, o 09:02
Lokalizacja: Poznań

Postprzez majk83 » 21 mar 2008, o 09:39

No to ja równiez zapisuje sie do klubu zgrzytających synchronizatorów :lol:
U mnie zgrzytnie zawsze na zimnym oleju przy zmianie z 1 na 2 :cry:
majk83
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 16:00
Lokalizacja: Kraków

Postprzez ploskon marcin » 30 mar 2008, o 18:57

na 2 jest taki podwujny synchronizator, a najczesciej jest jadynka pala i dwa; duze obroty iszybka zmiana biegu :kwasny: niezawsze dobrze wycisniete sprzeglo i tak przez pare lat no i zgrzyta na stale. zycie.
Avatar użytkownika
ploskon marcin
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 1 lis 2007, o 18:58
Lokalizacja: przeworsk

Postprzez nielegalny23 » 4 kwi 2008, o 18:08

ploskon marcin napisał(a):na 2 jest taki podwujny synchronizator, a najczesciej jest jadynka pala i dwa; duze obroty iszybka zmiana biegu :kwasny: niezawsze dobrze wycisniete sprzeglo i tak przez pare lat no i zgrzyta na stale. zycie.


jak to na stalo?? to juz nie mozna tego naprawic??????
nielegalny23
Czytacz
 
Posty: 74
Dołączył(a): 11 gru 2007, o 00:26
Lokalizacja: ?ódz

Postprzez Lester S. » 9 lis 2008, o 21:32

U mnie synchronizator 3 i 4 biegu siadł bo jak szybciej się przerzyca to sgrzyta.
Ja mam napęd syncro, czy to ma jakieś znaczenie dla ceny?
Tzn w skrócie ile za to zabulę ? :P
Znalazłem auto, które będę nie tylko szanował, będę je wielbił :)
Avatar użytkownika
Lester S.
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 11 lip 2008, o 15:31
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SotoM » 11 lis 2008, o 13:47

a patrzyliscie w jakim stanie jest olej w skrzyni?? mi takze biegi zgrzytały itd na wysokich obrotach takze miałem problem z zapieciami biegów,również myslalem ze juz synchro nie wyrabia przy wysokich obr.ale wymieniłem olej w skrzyni i tuzo moich problemów dotyczących biegów znikły.lekiem był olej... do waszych skrzyń potrzeba tylko 2L oleju a to jest koszt 60zł...ja bym od tego zaczoł....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Następna strona

- - -



Powrót do Napęd i skrzynia biegów

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron